לבעיות שנתגלו במכשירי ה-Galaxy Fold עדיין לא נמצא פתרון

נתגלו על ידי סוקרים שקיבלו את המכשיר לבדיקה ● בסמסונג לא מצליחים להבטיח מתי הם יושקו בפועל, ומתי יהיו זמינים לאלו שכבר ביצעו הזמנות מוקדמות עבורם

קודם כשלים טכניים וכעת עיכוב בייצור? ה-Galaxy Fold. צילום: סמסונג

הבעיות שהתגלו במכשירי ה-Galaxy Fold שנשלחו לסוקרים עדיין לא מצאו את פתרונן. בסמסונג לא ממש מצליחים להבטיח מתי הם יושקו בפועל, ומתי הם יהיו זמינים לאלו שכבר ביצעו הזמנות מוקדמות למכשיר – למעשה,

בחברה אפילו מעדיפים כנראה שלמרות ההתעניינות הגדולה יחסית באחד הטלפונים היקרים בהיסטוריה, אם לא היקר ביותר, שהמזמינים יבטלו את ההזמנות שלהם.

סמסונג עצרה את סוסי ה-Fold

סמסונג עצרה את סוסי ה-Fold לאחר שחלק מהמזמינים הראשונים כבר קיבלו את המכשיר שלהם בסוף מרץ. עכשיו, ולאחר עדכון ראשון במהלך אפריל, היא שלחה הודעת דיוור למזמינים בה היא מודיעה במפורש שהיא בסוג של בעיה.

"אם אינכם רוצים לחכות, אתם יכולים לבטל את ההזמנה שלכם לפני שהיא תשלח. אם לא נשמע מכם, ואם המשלוח לא ייצא לדרך לפני ה-31 במאי, ההזמנה שלכם תבוטל באופן אוטומטי. אם לא תרצו שההזמנה תבוטל ב-31 במאי, תוכלו לבקש באתר להשאיר את ההזמנה, שתסופק מאוחר יותר", נכתב בהודעה.

כזכור, מכשירי הטלפון המתקפל הראשונים שסמסונג הוציאה מקו הייצור שלה נשלחו לעיתונאים, ורבים מהם הודיעו על תקלות בתצוגה, בציר, בכיסוי ההגנה ועוד. בסמסונג, לאור ריבוי התלונות, החליטו בסופו של דבר לבטל את ההשקות המתוכננות של המכשיר ברחבי העולם, ולהחזיר אותו לפס התכנון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים