אברהם בן דוד מונה למנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל

בן דוד, המכונה בנד"א, שימש בעשור האחרון כמנכ"ל חטיבת המכירות של מוטורולה סולושנס לישראל ● הוא יחליף בתפקידו החדש את שמעון דיק, שפרש באחרונה לאחר 40 שנים בחברה

אברהם בן דוד (בנד"א), מנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל. צילום: יוסי זליגר

מוטורולה סולושנס ישראל הודיעה אתמול (ג') על מינויו של מנכ"ל חדש – אברהם בן דוד (בנד"א). הוא מחליף את שמעון דיק, שפרש באחרונה לאחר 40 שנים בחברה.

בן דוד (59) הצטרף למוטורולה ב-2008 ומאז ניהל את חטיבת המכירות לשוק הישראלי. במסגרת תפקידו הוא הוביל את השיווק והמכירות של החברה לגופי ממשל, ביטחון הציבור, רשויות ומוסדות בשוק המקומי.

טרם הצטרפותו למוטורולה שירת בן דוד בצה"ל במשך שלושה עשורים והשתחרר בדרגת תא"ל. במסגרת שירותו הוא כיהן במגוון תפקידים, בהם קצין הנדסה ראשי, ראש מטה פיקוד העורף, מפקד חטיבה בשטחים, מפקד בסיס הדרכה מרכזי של חיל ההנדסה ועוד.

לבן דוד תואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים מטעם אוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי בצה"ל .

מוטורולה סולושנס ישראל נוסדה ב-1964, והייתה לחברה הבת הראשונה של מוטורולה מחוץ לצפון אמריקה ולסניף הראשון מחוץ ליבשת שבו הופעל מרכז פיתוח. החברה מתמחה בפיתוח והטמעה של פרויקטים מורכבים של מערכות קשר רדיו, תקשורת רחבת פס, תוכנה, מערכות וידיאו חכמות ופתרונות שליטה ובקרה. בין לקוחותיה נמצאים משטרת ישראל, שירותי הכבאות וההצלה, צה"ל, משרדי ממשלה, רשויות ועוד, שעושים שימוש מדי יום בפתרונות לתקשורת קריטית.

בן דוד אמר כי "זו גאווה גדולה להוביל חברה כמו מוטורולה סולושנס ישראל, מחלוצות תעשיית ההיי-טק בארץ. בקרוב נעבור למשרדים חדשים במרכז תל אביב, שם נמשיך במגמת ההובלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים