פריוריטי רכשה חברת ERP בלגית בעשרות מיליוני שקלים

הנרכשת: Optimize Group ● בשנתיים האחרונות ביצעה פריוריטי כמה רכישות כחלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את פעילותה הבינלאומית, במקביל לפעילות בישראל

אנדרס ריכטר, מנכ''ל פריוריט. צילום: יח"צ

פריוריטי רוכשת חברה בלגית. ענקית ה-ERP הישראלית קונה את Optimize Group, שמציעה פתרונות ERP. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

Optimize Group מפתחת ומשווקת פתרונות ERP, היא מונה 35 עובדים ולה יותר מאלף לקוחות ארגוניים מתעשיות שונות. הקבוצה הוקמה בשנת 2003, והיא כוללת ארבע חטיבות: M-SOFT, המספקת פתרון ERP ייעודי לענף המתכת, Jamadata, הפועלת בתחום המשקאות, DAVE, שנותנת מענה לארגוני SME מבוססי Mac ו–Windows ו-OPTIMIZE, חטיבת השירותים המקצועיים.

בשנתיים האחרונות ביצעה פריוריטי כמה רכישות, כחלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את פעילותה הבינלאומית, במקביל לפעילות בישראל. כך, בשנה החולפת היא רכשה את חברת התוכנה האמריקנית Acclivity, וב-2017 את פעילות ה-ERP של מוניטין הישראלית. בשנת 2016 פריוריטי רכשה את PerformaApps, חברת שירותי הייעוץ בתחום ה-ERP. החברה דיווחה כי בשנה החולפת היא צמחה בשיעור של 37% בהכנסות, והכפילה את מספר השותפים העסקיים שלה בעולם.

75,000 לקוחות ארגוניים, ביותר מ-40 מדינות

לפריוריטי יש כ-75 אלף לקוחות ארגוניים, ביותר מ-40 מדינות. אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, אמר כי "הרכישה הנוכחית היא צעד נוסף במימוש האסטרטגייה שלנו, על מנת להגדיל את הפעילות הבינלאומית. הרכישה תאפשר לנו להשתמש בתשתיות המקצועיות של OPTIMIZE על מנת להאיץ את הצמיחה במערב אירופה, כמו גם לתמוך טוב יותר בבסיס הלקוחות ההולך וגדל של פריוריטי באיזור".

ריכטר הוסיף כי "הרכישה מתממשת בזכות הסינרגיה בין החברות וגישת המוצר המשותפת לשתיהן, המבוססת על פתיחות וגמישות. על רקע התרחבותנו הגלובלית המואצת, וכעת עם חיזוק הנוכחות בבלגיה, אני משוכנע  שנוכל להגדיל גם את פעילותנו במדינות אירופאיות שכנות".

פרנק וולדר, מנכ"ל  Optimize Group, ציין כי "בעודנו נשארים מחויבים ב-100% ללקוחות הקיימים שלנו, המערכת של פריוריטי מאפשרת לנו להרחיב את היצע הפתרונות שלנו לתחומים חדשים, ביניהם פתרונות טכנולוגיים דוגמת ענן ומובייל, כמו גם תעשיות שלא היינו פעילים בהן עד היום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אביגדור בר יוסף

    ישר כוח לאנדרס ולצוות ! גאוה להיות שותף עסקי שלכם.

אירועים קרובים