פרשת עובדי הקוסט-פלוס: בית הדין לעבודה שלח את הצדדים לגישור

נציגי העובדים הסכימו מייד להצעה של השופטת פרוז'נין, אולם בפרקליטות ביקשו שהות לחשוב על העניין ● בתגובה, רמזה להם השופטת, כי פסק הדין - אם יינתן - עלול להיות שלא לרוחם, וקבעה דיון נוסף לאישור סופי של הליך הגישור

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, הורה אתמול (א') לפרקליטות המדינה ולנציגי עובדי המיחשוב בממשלה, המועסקים על בסיס קוסט-פלוס, לפנות להליך גישור, על מנת לדון בדרישת העובדים להכיר בהם כעובדי מדינה לכל דבר.

נשיאת בית הדין, השופטת דינה פרוז'ינין, אמרה, כי לאחר העיון החומרים שהוגשו לה, הגיעה למסקנה שהתיק מתאים להליך גישור, וכי אין טעם לעסוק בו בין כתלי בית הדין. העובדים הסכימו להצעה, אולם נציגי הפרליקטות ביקשו שהות למחשבה. בתגובה העירה להם השופטת, כי במקומם לא היתה מהססת להסכים, מאחר ופסק דין בתיק עלול בהחלט להיות שלא לרוחם.

השופטת קבעה דיון נוסף ב-21 למרץ, כדי לאשר את הליך הגישור בין הצדדים. בקרב קיימת שביעות רצון מהחלטת בית הדין, והם מקווים כי במו"מ עם נציגי המדינה ניתן יהיה להגיע להסדר.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    מה המדינה הביאה עו"ד בקוסט פלוס ???? האם המדינה לא מבינה שכל גישור או הפסד יעלה לה מיליונים מתביעות של גורמים נוספים כגון עובדי מדינה ועובדי קבלן ? במקום לגייס עו"ד קליבר ולשלם לו גרושים יחסית לתביעות מביאים מתלמדת שצריכה לשאול את אבא מה מותר ומה אסור תתעוררו ותתחילו להתייחס לתביעה ברצינות לפני שיהיה מאוחר מדי....עובדי המדינה מחכים על הגדר....

  2. iseol1

    תגובה ליוסי ! מה דעתך להזדהות עם שמך המלא ? אנחנו מאד נשמח להכיר אותך !!! אבל כנראה אין לך אומץ !!! האם אתה במקרה ממשרד האוצר ??? בעל עניין ! שכמובן שלא חושב כמוך !!!

  3. יוסי

    האם המדינה בחרה את העו"ד הכי טוב או שהביאו מתלמד ?

  4. מרים

    טוב מאד, הגיע הזמן. עם קבלת התקדים הזה,יוכלו העובדים מטעם בתי התוכנה לתבוע את המדינה על אותם דברים ואז גם הם יוכרו כעובדי מדינה לכל דבר ועניין. במצב זה יתייתר הצורך בהוצאת מכרז כח האדם של טל הרמתי שמתעקש לתת לחברות לעשוק את העובדים,למרות התחייבויותיו לפרסום תוצאות המכרז שאמורות להפחית ולו במעט את העושק של בתי התוכנה את עובדיהם.

אירועים קרובים