גבי זודיק מונה למוביל עולמי של אסטרטגיית מחקר הבלוקצ'יין ביבמ

זודיק מוביל את המחקר הטכנולוגי של יבמ בתחומי הבלוקצ'יין, ה-IoT והענן בישראל, ורשם שורת הישגים בתחום גם ברמה העולמית, מה שהביא להחלטה לקדם אותו ● הוא ימשיך לעבוד ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה

גבי זודיק, מוביל עולמי של אסטרטגיית מחקר הבלוקצ'יין ביבמ. צילום: מירי דוידוביץ'

עוד גאווה ישראלית מכיוון יבמ: חברת הענק מודיעה היום (א') על מינויו של גבי זודיק למוביל אסטרטגיית המחקר שלה בתחומי הבלוקצ'יין ופלטפורמת האינטרנט של הדברים. הוא יבצע את התפקיד ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה.

בענק הכחול אומרים כי זודיק קיבל את המינוי לאחר שורת הישגים במסגרת פעילותו בתחומי הבלוקצ'יין, האינטרנט של הדברים והענן של החברה ברחבי העולם. הוא מוביל את המחקר הטכנולוגי של יבמ בתחומים אלה בישראל, ופועל במשותף עם מרכז המצוינות למחקר סייבר שהיא מפעילה בבאר שבע לפיתוח פתרונות בלוקצ'יין בעולם אבטחת המידע. זודיק וצוותו ימשיכו לסייע גם לפעילות המקומית של החברה בפיתוח פתרונות בלוקצ'יין ייעודיים ללקוחותיה בארץ.

זודיק הצטרף לצוות המחקר של יבמ בחיפה לפני כ-25 שנים, במהלכן ביצע מגוון תפקידים בינלאומיים. במסגרת תפקידו הוא אחראי על כל פעילויות המחקר בתחום פלטפורמות ה-IoT, כולל פעילות המו"פ בתחומי ה-IoT הקוגניטיבי, המוצרים הלבישים ומחשוב הענן.

כמו כן, זודיק משמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות ומוביל צוות הפיתוח הגלובלי של פתרונות Watson Assistant, הסייען החכם מבוסס בינה מלאכותית שאותו השיקה יבמ בשנה שעברה. הוא מונה לתפקיד באוקטובר 2017. לזודיק תארים ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר MBA מאוניברסיטת חיפה, ובמשך כעשור הוא שימש כמרצה להנדסה אלקטרונית בטכניון.

מינויו מצטרף לזה של ד"ר איה סופר, שביוני אשתקד מונתה לסגנית נשיאה עולמית למחקר טכנולוגיית בינה מלאכותית בחברה, ולהובלתה של ד"ר מיכל רוזן צבי את תחום מחקר המידע הרפואי ברמה הגלובלית. בכיר ישראלי נוסף ביבמ הוא עודד כהן, המשמש כסגן נשיא עולמי ומנכ"ל מעבדת המחקר של החברה בחיפה.

זודיק מסר בתגובה למינויו כי "זהו מעמד מרגש למדי, מעמד לו שותפים החוקרים, המפתחים והמהנדסים במעבדות שלנו בחיפה, בבאר שבע וברחבי העולם. יחד הצלחנו להביא לעולם פתרונות טכנולוגיים חדשניים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    כל הכבוד גבי, מוביל חדשנות ופריצת דרך ומחזק את מעמדה ותדמיתה של ישראל כמדינה של מצוינות!! מי יתן וירבו כמותך, איש ברזל אמיתי!

  2. אליהו תנחום

    מכובד ביותר. פרי יצרה והתמדה ממושכת. הערכה רבה ליכולות של גבי.

  3. יהודה

    יחידת המחקר של יבמ היא תעשייה של יחסי ציבור, בזבוז משווע של הון אנושי.

אירועים קרובים