אקסלוסיב רכשה את השליטה ב-SecureWave הישראלית במיליוני שקלים

משמעות הרכישה היא שחברת ההפצה הגדולה בעולם בתחום אבטחת מידע ותשתיות ענן נכנסה לפעילות בשוק המקומי ● מורן ג'רסי, מייסד ומנכ''ל SecureWave, ינהל את פעילות החברה בישראל

מורן ג'רסי, המנכ"ל הפורש של קבוצת אקסלוסיב נטוורקס. צילום: ניב קנטור

עוד אקזיט כחול-לבן: קבוצת Exclusive Networks רכשה את השליטה על SecureWave הישראלית. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר במיליוני שקלים.

משמעות הרכישה היא שחברת ההפצה הגדולה בעולם בתחום אבטחת מידע ותשתיות ענן נכנסה לפעילות בשוק המקומי. לפני ימים אחדים הודיעה הקבוצה כי היא רוכשת 70% מהאחזקות ב-SecureWave, חברת ההפצה העצמאית הפועלת בתחומי אבטחת מידע ותקשורת.

Securewave היא חברת הפצה המתמחה בתחומי אבטחת המידע ותשתיות ה-IT. החברה מציעה למשווקים סל כולל של מוצרי חומרה, תוכנה, תכנון עסקי, הדרכות ומתן שירות ותמיכה למשווק. החברה הוקמה בשנת 2011 על ידי מורן ג'רסי, על מנת להביא לערוצי השיווק בישראל יצרנים וטכנולוגיות אבטחות מידע המתקדמות בעולם ולייצג אותן בארץ, תוך התאמה לדרישות המיוחדות של שוק ה-IT המקומי. בין השאר, החברה מפיצה בישראל את פורטינט, אריסטה, FireEye, אלוט, Infoblox ונוטניקס. היא מספקת לכל המשווקים תמיכה טכנית ושיווקית, ומוסיפה ערך ליצרנים ולמשווקים בישראל באמצעות מערך לוגיסטי ממוחשב מתקדם. הנרכשת מונה יותר מעשרה עובדים.

בעקבות הרכישה, ג'רסי ינהל את פעילות אקסלוסיב בישראל. ג'רסי אמר כי "כניסתה של קבוצת אקסלוסיב לישראל תחזק את מעמדה כחברת ההפצה הגלובלית הגדולה ביותר בתחום הסייבר ותשתיות ענן. נמשיך להעניק ללקוחותינו את השירות באותם הסטנדרטים הקיימים כיום, בתוספת היכולות החדשות הנובעות מההצטרפות שלנו לאקסלוסיב, כגון ייצוג יצרנים חדשים, פריסה לוגיסטית בינלאומית ושירותי מומחה".

הרכישה השניה השנה בישראל

אקסלוסיב היא קבוצה בינלאומית בתחום השירותים והטכנולוגיות בעלות ערך מוסף, VAST. הקבוצה מחזיקה ביותר מ-50 משרדים בחמש יבשות ולה נוכחות ביותר מ-100 מדינות. מחזורה השנתי של החברה עומד על יותר משני מיליארד אירו והרכישה בישראל היא השניה שלה השנה, לאחר שרכשה חברת הפצה בקנדה.

אוליבייה ברייטמטר, מנכ"ל קבוצת אקסלוסיב, אמר כי "אנו רואים בישראל את עמק הסיליקון של המזרח התיכון. ישראל היא מדינה משמעותית עבורנו בשל העובדה שהיא מהווה מוקד של חדשנות. החדירה לשוק הישראלי תאפשר לנו להרחיב את הקשרים עם חברות טכנולוגיה ישראליות ולהעמיק את ההיכרות שלנו עם טכנולוגיות חדשניות המתפתחות בישראל. SecureWae היא חברה בעלת מחויבות וצוות מצליח אשר מבין כיצד לייצר ערך ללקוחותיו. שתי החברות מושתתות על עקרונות עסקיים דומים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מגיב

    ושוב אתם ממציאים ומנפחים מידע, תגידו אתם כנראה בטוחים שכל מי שקורא אם קורא אתכם מטומטם הא ?

אירועים קרובים