Comm-IT ערכה פרויקט פיתוח סייבר עבור Pcysys

הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים

אריק ליברזון, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של Pcysys. צילום: יח"צ

Comm-IT ערכה פרויקט פיתוח עבור חברת הסייבר הישראלית Pcysys . הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של פרויקט הפיתוח עומד על מיליוני שקלים.

Pcysys מספקת פתרון לבדיקת חדירות אוטומטית  (Automated Penetration Testing) ובחינה של יעילות מערכות ההגנה בארגונים. הפתרון של החברה, המבוסס על תוכנה ואלגוריתמים מתוחכמים, מדמה "האקר וירטואלי" המנסה לפרוץ למערכות הארגון, מבלי לפגוע ברמת אבטחת המידע, מזהה ליקויים שקיימים בחוסן המערכות ומספק תובנות. הפתרון של החברה מאפשר לארגונים לתקן ליקויים בעוד מועד ולשפר את מערך האבטחה.

במסגרת הפרויקט, Comm-IT השתלבה במערך הפיתוח שלPcysys וסיפקה צוותי פיתוח בעלי התמחות רב-תחומית, בהתאם לצרכים המתבקשים על ידי החברה, בהם מומחי סייבר ומומחים בתחומי פיתוח שונים. לכל אורך פרויקט הפיתוח התקבלה גמישות בקביעת תמהיל המומחים ומספרם, מה שאפשר שליטה מלאה בתקציב ובלוחות הזמנים

"ראיה רוחבית ומדויקת על מצב אבטחת המידע בארגון"

לדברי אריק ליברזון, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של Pcysys, "בנינו פתרון חכם שמספק ראיה רוחבית ומדויקת על מצב אבטחת המידע בארגון, 24 שעות ביממה, וכל זאת בקליק אחד. המטרה שלנו היא לאפשר לארגונים לקבל שקיפות מלאה בסטטוס ההגנה של המערכות ולהיערך כיאות לפני ניסיון התקיפה הבא".

"Comm-IT הצטרפה לפיתוח הפתרון שלנו עם ראייה רב-מערכתית ומרובת תחומים, אשר פתחה בפנינו אפיקים חדשים ואפשרה לנו לנהל את פרויקט הפיתוח בצורה גמישה, תוך שליטה הדוקה בתקציב", אמר.

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה. צילום: יח"צ

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה. צילום: יח"צ

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה, ציין כי "פרויקטי פיתוח ניחנים בתנודתיות רבה ולכן באמצעות מודל Flexible R&D שלנו, אנו מאפשרים לשנות ולהגמיש את תמהיל המומחים ואת מספרם לאורך הפרויקט, בהתאם לצרכים בפועל. מעבר לשליטה מצוינת בתקציב ובלוחות הזמנים, המודל מאפשר לארגון לנהל את הסיכונים בפרויקט בצורה מיטבית ולהפנות משאבים למטרות שיווק, מכירות וחדירה לשוק".

הוא סיים בציינו כי "מאז הקמתה בשנת 2005, Comm-IT הובילה כ-600 פרויקטי מחשוב ופיתוח עבור יותר מ-500 לקוחות – ארגונים, יצרנים, חברות סטארט-אפ ומוסדות ממשלתיים בישראל ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים