אף פעם לא מאוחר לאקזיט: תחרות לסטארטאפיסטים בני 45 ומעלה

המיליארדר היהודי-אמריקני פול מיראז' מגיע לישראל להשקיע ביזמים בגילאי 45 ומעלה ● למיזם בעל הרעיון המוצלח ביותר יוענקו 100 אלף דולר

24/02/2019 13:14
ההיי-טק הישראלי ממשיך להרקיע שחקים.

המיליארדר היהודי אמריקני פול מיראז' מגיע בימים אלו לישראל במטרה להשקיע ביזמים בגילאי 45 ומעלה. כמו כן בקרן החליטו כh במטרה לקדם מיזמים של נשים תאושר הגשה גם של נשים מתחת לגיל 45.

התחרות תיערך במסגר פעילות קרן מיראז' שבראשותו, אשר תעניק 100 אלף דולר ליזמים, בעלי הרעיון המוצלח ביותר מיראז' עצמו יסייע לזוכים בחיבור עם מנהלי קרנות, אנשי עסקים וממשל ברחבי ארצות הברית.

תחרות +Merage 45, שהושקה לפני כ 6 שנים, היא תחרות לסטארט-אפים שהוקמו על ידי יזמים בני 45 ומעלה ונועדה להכיר, להוקיר ולקדם יזמות בגילאים אלו. התחרות העניקה עד היום כחצי מיליון דולר למיזמים פורצי דרך.

מטרת הקרן והתחרות הנה לסייע בחיבור בין קהילת המשקיעים והעסקים בארצות הברית למיזמים ישראלים.

בקרן אמרו עוד כי עולם היזמות וההיי-טק קורץ לצעירים שרוצים לכבוש את הפסגה הבאה ולהוביל לשינוי, כאשר יזמיות ויזמים בגילאי 45 ומעלה בעידן החדש מקבלים פחות מקום בשוק ההייטק וזאת על אף השכלתם, ניסיונם הרב, כישוריהם והידע שצברו.

אסמכתא לרלוונטיות של הכישורים והניסיון

לדברי ישי אייזיק, מנהל קרן מיראז׳, "מנתוני שירות התעסוקה ל-2018 עולה כי ישנו קושי אמיתי במציאת עבודה בקרב מבוגרים בישראל. 20% מבני ה–50 פלוס לא מוצאים עבודה והמשק מפסיד מיליארדים. נתונים אלה ממחישים שנה אחר שנה את הצורך העז שקיים בישראל בקרב בני 45 ומעלה, לנסות ולהתחיל משהו חדש באופן עצמאי".

אייזק  הוסיף ואמר כי ״חלק מהיזמים לוקח את ההשתתפות בתחרות למקום של הובלת יזמות אבל מרביתם מתייחסים לזה כאסמכתא לרלוונטיות של הכישורים והניסיון שלהם למעגל העבודה התובעני. השנה החלטנו לחדש ולאפשר לנשים בכל הגילאים, המובילות מיזמים להשתתף בתחרות, במטרה לקדם נשים ככלל, בעולמות הסטאר-טאפ״.

צוות שגיבשה הקרן יבחר את המיזמים המובילים שיעברו ראיונות ובסופם יבחרו עשרת הפיינליסטים. אלה יזכו לליווי מנטור עסקי שיסייע להם עד הגמר, שייערך בספטמבר 2019, בו ישפטו בכירים במשק הישראלי והאמריקאי ויבחרו את הזוכה בתחרות.

"זה הזמן לשים את הרעיון שלכם בקידמת הבמה ולקבל פידבק מבכירים בעולם ההשקעות, יזמים ומובילי דעה. הפרס בתחרות עשוי לשנות את התמונה ולעזור לכם לשנות את המציאות", סיכם אייזק.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים