בית המשפט דחה בקשה לפירוקה של חברת אוצר

את הבקשה הגיש עובד לשעבר של אוצר, שטען, כי החברה חייבת לו 120 אלף שקלים ● לדבריו, הוא חשש שמנהלי אוצר מנסים להבריח נכסים על ידי מכירתה לקבוצת אמן ● השופטת בלהה גילאור קבעה, כי "מינוי מפרק זמני עלול לפגוע בחברה אופן דרסטי" ● באמן ביקשו להבהיר, כי "אין לנו שום קשר לתביעה ולעובד"

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה על הסף את הדרישה לפירוק חברת אוצר, שהוגשה על ידי עובד החברה לשעבר, איתי אנגלברג. נשיאת בית המשפט, השופטת בלהה גילאור, כתבה בפסיקתה, כי "מינוי מפרק זמני עלול לפגוע באופן דרסטי בפעילות החברה, על אף שנקלעה לקשיי פירעון". גילאור קבעה דיון נוסף ב-24 במרץ, על מנת לדון בתביעתו של אנגלברג לפיצויים.

התובע דורש מאוצר 120 אלף שקלים בעבור שכר עבודה, פיצויי פיטורים, וכדומה. באמצעות עו"ד שירלי סופר, הוא אף טען, כי מנכ"ל אוצר פועל להברחת נכסיה, על ידי מכירת פעילות החברה לקבוצת אמן. אוצר אישרה, כי היא אכן נקלעה לקשיים, אך לדבריה היא נערכת להתמודד איתם ובקרוב תציג תכנית שיקום מסודרת. לגבי ההסכם עם קבוצת אמן, שהחלה לייצג את פעילות אוצר בישראל, נטען, כי הוא מהווה חלק ממאמצים אלו.

בנוסף, צוין בכתב ההגנה, כי התובע עבר לעבוד בחברה המתחרה, טופסולושן, וקיבל מכתבי אזהרה מאוצר, משום שטופסולושן חתמה על הסכמי שירות עם חלק מלקוחות אוצר. נציגי הנתבעת אף טענו, כי בניגוד לפרסומים בכלי התקשורת, אוצר עצמה לא נמכרה, אלא רק זכויות ההפצה שלה – על מנת להמשיך ולתת שירות ללקוחות.

מאמן נמסר, כי "אין לנו שום קשר לתביעה ולעובד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים