חברת הסייבר הישראלית nsKnox גייסה 15 מיליון דולר

פתחת פתרונות הגנה על מערכות תשלומים ארגוניות ● מ את הגיוס הובילו ויולה ו-12M, קרן ההשקעות של מיקרוסופט

חברת הסייבר הישראלית nsKnox השלימה גיוס של 15 מיליון דולר. זאת, כחלק מסבב A, אשר הובל על ידי ויולה ו-12M, קרן ההשקעות של מיקרוסופט, בהשתתפות דיסקונט קפיטל, גוף ההשקעות של בנק דיסקונט, ומשקיעים קודמים בחברה.

nsKnox מפתחת פתרונות הגנה על מערכות תשלומים ארגוניות. הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את בסיס הלקוחות הבינלאומי ואת פיתוח פלטפורמת ההגנה שלה על מערכות תשלומים ארגוניות. הפלטפורמה מספקת לחברות תהליך מאובטח להעברות כספיות ובכך מסייעת להן להימנע מהפסדים כבדים של מיליארדי דולרים בשנה ומנזקים תדמיתיים חמורים.

ניר טנצר, מנכ"ל nsKnox. צילום: לילך ויסמן

ניר טנצר, מנכ"ל nsKnox. צילום: לילך ויסמן

78% מהחברות בעולם היו קורבנות להונאות פיננסיות בשנת 2017, על פי דו"ח שפירסם Association of Financial Professional. לאור ההפסדים הנאמדים במיליארדי דולרים בשנה עקב פשעי סייבר, יצאה הרשות לניירות ערך בארצות הברית (SEC) באזהרה לחברות ציבוריות ובהמלצה להעריך מחדש את יכולתן להתמודד עם סיכונים הנובעים מהונאות סייבר.הפלטפורמה של nsKnox מאפשרת לארגון לאתר ולמנוע כל ניסיון הונאה פיננסית בזמן אמת, בין אם מבחוץ, בשל מתקפות סייבר, או מבפנים, ניסיונות למעילה – באמצעות הנדסה חברתית, או שיבוש של מידע בכל שלב בתהליך העברת התשלום. הפתרון מאפשר לבצע אימות של זהות מקבל התשלום ומספר החשבון שלו ובכך למנוע שיבוש של המידע והעברה של תשלום לגורם לא ידוע.

החברה מאבטחת כל שלב בתהליך העברת הכספים, החל מהארגון המשלם דרך הבנק ועד הספק, ובכך מונעת הפסדים כספיים. הטכנולוגיה של nsKnox להגנה השיתופית, מבוססת על פרדיגמה המשלבת בין יכולות האבטחה של מספר ארגונים. טכנולוגיית ההגנה השיתופית עמידה יותר מכל פתרון הגנה שקיים היום בשוק מאחר והיא משלבת את יכולות ההגנה האינדבידואליות של מספר גופים מאובטחים ביותר.

לשמור על העורק הראשי של הארגון

"בשעה שארגונים עסוקים היום בהגנה על זהות המשתמשים והמידע עליהם, הם אינם פועלים מספיק כדי לשמור על העורק הראשי של הארגון – הכסף", אמר ניר טנצר, מנכ"ל nsKnox, "אנו מציידים את הארגונים בכלים למאבק הבלתי פוסק מול הונאות פיננסיות ואיומי סייבר. ההשקעה בנו היא הבעת אמון ביכולתנו לסייע לחברות ברחבי העולם בהגנה מפני איום שגובה מהן מחיר יקר".

אלון כהן, מייסד, יו''ר ומנכ''ל nsKnox. צילום: יח"צ

אלון כהן, מייסד, יו"ר ומנכ"ל nsKnox. צילום: יח"צ

"אנו מחויבים ליצירת קו הגנה בלתי חדיר להונאות סייבר בתשלומים ארגוניים", הוסיף אלון כהן, מייסד ויו"ר החברה, שהיה ממיסדי סייברארק, "הגיוס הינו אבן דרך משמעותית, שתאפשר לממש את החזון שלנו לספק הגנה מפני הונאות פיננסיות. אם הרעים פועלים בשיתוף פעולה – גם הטובים חייבים לעבוד יחד, ועל תפיסה זו מבוסס הרעיון הטכנולוגי שלנו".

"תופעת פשעי הסייבר ההולכת ומתפתחת, מציבה אתגר מתמשך לארגונים המתקשים לאתר ולהתמודד עם הונאות הגורמות להם להפסדים כספיים משמעותיים בכל שנה", ציין ליאור ליטבק מקרן 12M.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים