"העלינו לאוויר ענן תוכן ארגוני ראשון בישראל"

"אנו מנהלים אותו ואת תכניו בתוך ישראל, עבור הלקוחות הארגוניים הישראליים", אמר שחר אפעל, מנכ''ל נס

שחר אפעל, מנכ''ל נס. צילום: נדב כהן יונתן

"ל-OpenText יש בעולם 47 עננים פרטיים לטובת ניהול תוכן ארגוני. אנו בנס הראשונים והיחידים בעולם שהעלינו לאוויר את ענן החברה ואנו מנהלים אותו ואת תכניו בתוך ישראל, עבור הלקוחות הארגוניים הישראליים", כך אמר שחר אפעל, מנכ"ל נס.

אפעל דיבר בפתח כנס NessPRO OpenText Day. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') במלון הילטון תל אביב, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה בארץ, תחת הכותרת "הארגון החכם והמחובר". את הכנס הנחתה דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות OpenText ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, ובין הנוכחים באירוע היה גם מארק בארנצ'י, מנכ"ל OpenText ומנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה.

צילום ועריכת ווידאו: ליטל רובינשטיין

"OpenText מביאה לא רק פתרון צר לניהול תוכן – אלא מערך שלם של 800 מוצרים ושירותים הטובלים בחדשנות. אני ממליץ בחום לארגונים בישראל לעבור לענן הזה – ולנוח, כי הוא עונה על דרישות אבטחת מידע ורגולציות מקומיות", אמר אפעל.

דוד רוט, ראש חטיבת צפון אמריקה במשרד החוץ. צילום: נדב כהן יונתן

דוד רוט, ראש חטיבת צפון אמריקה במשרד החוץ. צילום: נדב כהן יונתן

דוד רוט, ראש חטיבת צפון אמריקה במשרד החוץ, אמר כי "אין ידידה טובה יותר לישראל מאשר קנדה. כמו כל דיפלומט, אני קם בבוקר ומודה לאל שיש קנדה. קנדה היא מדינה בעלת רמת החינוך הגבוהה בין מדינות ה-OECD, והיא מסייעת לכלכלת ישראל להיות טובה יותר".

דבורה ליונס, שגרירת קנדה בישראל. צילום: נדב כהן יונתן

דבורה ליונס, שגרירת קנדה בישראל. צילום: נדב כהן יונתן

האווירה, רוח החדשנות, היזמות והיצירתיות

דבורה ליונס, שגרירת קנדה בישראל, אמרה כי "גם אני אומרת תודה על כך שאני בישראל זה שלוש שנים, לא רק בגלל מזג האוויר – אלא גם האווירה, רוח החדשנות, היזמות והיצירתיות. OpenText היא חברת תוכנה קנדית, המובילה לא רק בקנדה, אלא בעולם, בתחום ניהול התוכן הארגוני. כעת, עם השותפות האסטרטגית בינה לבין NessPRO, השותפות הזו עולה מדרגה. הממשלות עובדות בצוותא, ובשנתיים האחרונות היצוא בין השתיים גדל ב-12%. ההסכם הזה מהווה עוד נקודת עגינה להעמקת שיתופי הפעולה המסחריים בין שתי המדינות".

דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות OpenText ב-NessPR. צילום: נדב כהן יונתן

דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות OpenText ב-NessPR. צילום: נדב כהן יונתן

דגנית לוי, מנהלת חטיבת מכירות OpenText ב-NessPRO, אמרה כי "כאשר פרדי מרקורי, סולן להקת קווין, אמר 'בואו נקליט שיר של אופרה, אני רוצה להביא משהו חדש לשוק', כולם הסתכלו עליו בתימהון כמשוגע. חבריו ללהקה חשבו שאיש לא ירצה לשמוע שיר אופרה ואף מפיק לא היה מוכן לטפל בשיר שאורכו שש דקות. מרקורי התעקש, וכיום, בחלוף שלושה עשורים, השיר 'רפסודיה בוהמית' הוא השיר המושמע ביותר של הלהקה בכל תחנות הרדיו בעולם".

כך, סיימה לוי, "גם אנחנו. כשדיברנו על כך שאנו רוצים להביא את הענן של OpenText ארצה, חשבו שזה לא רציני. והנה בחלוף כמה חודשים, אנו מביאים בשורה לשוק הישראלי, עם היכולת לקחת ארגונים – ממקום של ניהול מסמכים – לחווייה כוללת של ניהול תוכן ארגוני, בענן, בישראל. הקמנו Data Center בגבולות ישראל, עם ענן פרטי, עם שירות ראשון של שיתוף וסינכרון מסמכים ובהמשך השנה יעלו שירותי ניהול תוכן נוספים. הענן יושב בירושלים, עם DR (ר"ת Disaster Recovery) בתל אביב, והוא ינהל כמות עצומה של נתונים, תוך עמידה בתקני אבטחת מידע מחמירים, עמידה ברגולציות והגנת הפרטיות. כך, תתקבלנה גמישות ויעילות עסקית, ובמהירות. עם OpenText אנו מסייעים לפרוץ את הגבולות הישנים של עולם הידע והתוכן הארגוני – ולתת מענה ראוי בעידן הדיגיטלי הנוכחי".

דפנה לנדאו-מנשה, מנהלת תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO. צילום: נדב כהן יונתן

דפנה לנדאו-מנשה, מנהלת תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO. צילום: נדב כהן יונתן

דפנה לנדאו-מנשה, מנהלת תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO, אמרה כי "הענן החדש של NessPRO מספק לא רק יתרונות טכנולוגיים, אלא גם פותר בעיות שונות בתחום הרגולציה, כי הוא נמצא בישראל וכפוף לחוק הישראלי".

לדברי לנדאו-מנשה, "על הענן החדש נציע שירותים לניהול תוכן מבית OpenText כשהראשון בהם הוא פלטפורמת Core – שירות מנוהל לניהול ושיתוף מסמכים בצורה מאובטחת. זה יאפשר למשתמשים בארגונים לבצע החצנה ושיתוף על קבצים, בלא להתפשר על רמת השליטה והבקרה שצוות ה-IT דורש". היא סיכמה באומרה כי "בקרוב נעלה על גבי הענן את ממשק D2 ואת פלטפורמת Extended ECM , שכיום אנו מיישמים אותם בהתקנות מקומיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים