האם זהו המשחק שינצח את הפופולאריות של פורטנייט?

משחק הבאטל רויאל החדש, Apex Legends, רשם אחרי שלושה ימים ממועד השקתו 10 מיליון שחקנים רשומים ● בחלוף ארבעה ימים בלבד הוא כבר הגיע ל-25 מיליון שחקנים שכבר ניסו את מזלם במטרה להישאר אחרונים בחיים ● האם נמצא יורש לפורטנייט?

Apex Legends. צילום: יח"צ

האם המשחק Apex Legends של ריספון, המופץ בידי אלקטרוניק ארטס, מסוגל לנצח את הפופולאריות של פורטנייט במשחק שלו עצמו? עד עתה מדובר בהצלחה מסחררת עבור משחק הבאטל רויאל החדש שרשם אחרי שלושה ימים ממועד השקתו 10 מיליון שחקנים רשומים, ובחלוף ארבעה ימים כאלה הוא כבר הגיע לנפח גדול ומרשים של 25 מיליון שחקנים שכבר ניסו את מזלם במטרה להישאר אחרונים בחיים.

לפי ציוץ של מנכ"ל ריספון, המשחק רשם לעצמו בסוף השבוע האחרון סוג של שיא חדש כשיותר מ-2 מיליון שחקנים שיחקו בו בו-זמנית.

ההשוואה לפורטנייט של אפיק בלתי נמנעת מכיוון ששני המשחקים הם משחקי באטל רויאל שניתנים להורדה ולמשחק בחינם. עם זאת, הדרך של Apex Legends לצמרת עדיין ארוכה – למשחק של אפיק יש כבר 200 מיליון שחקנים רשומים.

45 מיליון שחקנים,

לאור הדברים, באלקטרוניק ארטס בהחלט יכולים להתעודד – הפעם הראשונה בה אפיק פרסמה נתונים על המשחק זה קרה בינואר 2018, ואז היו לו לפי הדיווח של החברה 45 מיליון שחקנים, וזה קרה כחצי שנה לאחר השקת המשחק.

היתרון המובהק של פורטנייט על פני Apex Legends הוא הזמינות של המשחק גם עבור מכשירי iOS ואנדרואיד, כולל טלפונים, ועם תמיכה במשחקים חוצי פלטפורמות. התכונות הללו עדיין לא נמצאות ברשימת הדברים שרוצים לשלב ב-Apex Legends – אבל הוא כבר זוכה בפעם הראשונה לטורניר eSports משלו, ובהמשך ייתכן אף מצב שחקן יחיד.

כך או כך, אם מישהו חשב שבאטל רויאל הוא סגנון משחק שייעלם מתחת לרדאר בקרוב, אז מתברר שלא רק שהוא מאוד חזק בתמונה, הוא גם מתכוון להישאר פה לזמן ממושך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים