הכירו את מפעל מחזור הפסולת האלקטרונית הגדול במזרח התיכון

"לפסולת האלקטרונית לוקח שנים רבות להתפרק, לעתים עד אלף שנים. בישראל, מדובר במיליוני טלפונים, מסכי מחשב ומצלמות בכל שנה שיש לטפל בהם בצורה נכונה: יש סכנות גדולות, כי בציוד מצויים רעלים", אמר גדי רייכמן, מנכ''ל ובעלי קבוצת AllTrade

גדי רייכמן, מנכ''ל אולטרייד. צילום: ניב קנטור

"אנו מלווים את הציוד האלקטרוני לכל אורך מחזור החיים שלו ובעזרת כל מיני מודלים עסקיים מחברים את כלל הפעילויות הללו יחדיו", כך אמר גדי רייכמן, מנכ"ל ובעלי קבוצת AllTrade.

רייכמן דיבר במפגש שערך C3, פורום המנכ"לים והמנמ"רים של אנשים ומחשבים. המפגש נערך ביום ה' האחרון במשרדי הקבוצה באזור התעשייה ברקן.

לדבריו, "האסטרטגיה של הקבוצה היא לטפל בכל מחזור חיי ה-IT, מפתרונות הקצה ועד למחזור הציוד. אנו חיים בעולם המתאפיין בצריכה, אבל כשהציוד בא לסוף חייו, איש לא רוצה אותו בחצר האחורית שלו, NIMBY. לפסולת האלקטרונית לוקח שנים רבות להתפרק, לעתים עד אלף שנים. בישראל, מדובר במיליוני טלפונים, מסכי מחשב ומצלמות בכל שנה, שיש לטפל בהם בצורה נכונה: יש סכנות גדולות, כי בציוד מצויים רעלים. אלה מחלחלים למי התהום, או גורמים לאפקט גזי חממה. בישראל נחקק ב-2014 החוק לטיפול בפסולת אלקטרונית, ואנו פועלים בהלימה מלאה לחוק. בנוסף, בציוד המושלך יש גם סיכוני מידע".

"הקמנו בהשקעה רבה את מפעל המחזור לפסולת אלקטרונית הגדול במזרח התיכון. מדי יום אנו קולטים ומטפלים בין 20 ל-30 טון פסולת. את הברזל והפלסטיק אנו שולחים לישראל ואת שאר המתכות אנו שולחים לחו"ל", סיכם רייכמן.

יגאל פדאל, סמנכ''ל מערכות מידע בנשר תעשיות מלט. צילום: ניב קנטור

יגאל פדאל, סמנכ"ל מערכות מידע בנשר תעשיות מלט. צילום: ניב קנטור

יגאל פדאל, סמנכ"ל מערכות מידע בנשר תעשיות מלט, אמר כי "הספקיות צריכות ליצור עם המנמ"רים יחסי שותפות, ולא רק לנסות למכור. בסופו של דבר, המנמ"ר רוצה מהספקיות זמינות, מקצועיות, ראש שקט, שיח בין-אישי ואמינות. את אלה קיבלתי מקבוצת AllTrade – ולכן אגדיל את היקף שיתוף הפעולה עימם, כי היא נותנת מעטפת לכל צורכי הלקוח, עם שקט נפשי. האנשים פה עזרו לי לקצר את הזמן של השינוי הארגוני שהובלתי, מארבע-חמש שנים – לשלוש".

אבירם סגל, סמנכ''ל לקוחות אנטרפרייז ב-Dell-EMC. צילום: ניב קנטור

אבירם סגל, סמנכ"ל לקוחות אנטרפרייז ב-Dell-EMC. צילום: ניב קנטור

אבירם סגל, סמנכ"ל לקוחות אנטרפרייז ב-Dell-EMC, אמר כי "מאז שהתחלנו את השותפות עימם לפני שנתיים, היקף הפעילות צמח במאות אחוזים – במכירות של שרתים, מחשבים ניידים, מערכות אחסון, ואלה של VMware".

כפיר אלפנדרי, סמנכ''ל לקוחות שוק הביניים ב-Dell-EMC. צילום: ניב קנטור

כפיר אלפנדרי, סמנכ"ל לקוחות שוק הביניים ב-Dell-EMC. צילום: ניב קנטור

כפיר אלפנדרי, סמנכ"ל לקוחות שוק הביניים ב-Dell-EMC, אמר כי "קבוצת דל טכנולוגיות מספקת מענה כולל ללקוחות הארגוניים, עם מוצרי ופרויקטי IT. תחת קורת גג אחת מכונסים שבעה תחומים טכנולוגיים מבית דל טכנולוגיות: Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream ו-VMware. כל אחד מהם והשילוב של כולם יחד – מבטיח שקט נפשי בתהליך השינוי שכל ארגון מכל תחום וגודל חייב לעבור. זאת, כדי לשרוד בעולם הדיגיטלי שכבר נמצא פה".

רועי בן שמעון, מנהל אזורי בתופין טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור

רועי בן שמעון, מנהל אזורי בתופין טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור

רועי בן שמעון, מנהל אזורי בתופין טכנולוגיות, אמר כי "ארגונים נדרשים להגדיל את האג'יליות העסקית שלהם, לצד שמירה על רמת אבטחת המידע בארגון. אנו עושים זאת על ידי תזמור המדיניות של אבטחת הרשת". לדבריו, "אנו מספקים למנמ"רים יכולת עבודה בסביבה מרובת עננים, עם טיפול במורכבות גבוהה, מענה להיקף האיומים הגדל, אספקת ניראות, קישוריות מלאה לכל האפליקציות – וכל זאת תוך הלימה לכלל הרגולציות. אנו מממשים מדיניות של ניהול האבטחה על הרשת, NSPM".

איתמר מוספיר, מנהל טכנולוגיות ראשי בקבוצת AllTrade. צילום: ניב קנטור

איתמר מוספיר, מנהל טכנולוגיות ראשי בקבוצת AllTrade. צילום: ניב קנטור

איתמר מוספיר, מנהל טכנולוגיות ראשי בקבוצת AllTrade, אמר כי לקוחות החברה מגיעים מכל המגזרים: ביטחון, תקשורת, תעשיה, ציבורי, היי-טק ופיננסים. לדבריו, "אנו מספקים מעטפת טכנולוגית כוללת, עם צורך ואפיון, מימוש הפרויקט, ליווי עם גוף השירות, מענה לצורך או לגידול, וטיפול בהיבט הסביבתי". מוספיר סיים בהציגו שני מוצרים: VIAVI, לניטור וניתוח ביצועי רשת, ו-Cloudistics, מוצר קוד פתוח, הנותן תחושת ענן בחצר הבית.

הביקור הסתיים בסיור במפעל המחזור של הקבוצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים