התחפושות הפופולריות של פורים 2019: בית הנייר ופורטנייט

התחפושת שקהל הישראלים המבוגר הכי חיפש השנה בפלטפורמת ענקית המסחר המקוון eBay ישראל היא של הסדרה בית הנייר ● במקום השני: תחפושות של דמויות מפורטנייט ● ומה בקרב הילדים?

28/01/2019 15:48
תחפושות בהשראת בית הנייר. צילום: eBay ישראל

ניתוח נתוני שלושת החודשים האחרונים של פלטפורמת ענקית המסחר המקוון eBay ישראל, מעלה כי הטרנדים לפורים 2019 יהיו תחפושות של דמויות סדרת הטלוויזיה הפופולארית בית הנייר בקרב המבוגרים: הסדרה מככבת בראש רשימת החיפושים בפלטפורמה עם למעלה מ- 10,000 חיפושים בחודשיים האחרונים וכבר נקנו אלפי מסכות סלבדור דאלי וסרבלים אדומים של כוכבי הסדרה.

כמו כן, על פי נתוני ענקית המסחר המקוון, תחפושות של דמויות ממשחקי פורטנייט, נקנות בכמויות גבוהות ומסתמנות כלהיט בקרב הילדים השנה. דמויות הפורטנייט נמצאות בראש הטבלה של תחפושות הילדים עם למעלה מ- 5,000 חיפושים בחודשיים האחרונים ומכירות של מאות תחפושות החל מאוקטובר השנה.

המחיר הממוצע לתחפושת: 14.3 דולרים

בחברה אמרו עוד כי בקרב הילדים, תחפושות חד קרן ואלזה מהסרט פרוזן של דיסני הם פופולאריות גם השנה בקרב הילדות, כמו גם תחפושות של גיבורי העל מהסרט שובר הקופות "הנוקמים".

בחודשיים האחרונים המחיר הממוצע בפלטפורמה לתחפושת הינו 14.3 דולרים לעומת 12.6 דולרים שנה שעברה באותה התקופה, עלייה של 13%, כך על פי eBay.

לדברי שי טייב, מנהל הפעילות העסקית ב-eBay ישראל, "קניות הישראלים משקפות את הלהיטים בארץ ובעולם ואנו רואים את הסרבלים האדומים ומסיכות הדאלי של בית הנייר – הסדרה שהפכה ללהיט בעולם ובישראל – מככבות בראש רשימת התחפושות הנקנות ביותר בקרב המבוגרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים