האם אפל עומדת לוותר על ייצור טלפונים זולים יחסית?

דיווחים: אפל מתכוונת להשיק החל מ-2020 טלפונים חדשים עם מסך OLED בלבד, הנחשב ליקר יחסית ● עד עתה היא הקפידה בכל שנה להשיק לפחות מכשיר אחד עם מסך LCD זול יותר ● בין השלכות המהלך: דעיכתה הצפוייה של יצרנית מסכי ה-LCD עבור טלפוניה של אפל, Japan Display

iPhone XR. צילום: רפאל פרננדז, מתוך ויקיפדיה

דיווח בוול סטריט ג'ורנל מעלה כי ייתכן ואפל עומדת לוותר על ייצור טלפונים יחסית זולים. החברה מתכוונת להשיק החל ב-2020 טלפונים חדשים עם מסך OLED בלבד, תכונה שהייתה שמורה עד עתה למכשירי הפרמיום שלה בלבד.

עד עתה, לאחר שהחדירה את השימוש במסכי OLED לקו הייצור של מכשירי ה-iPhone שלה, אפל הקפידה בכל שנה להשיק לפחות מכשיר אחד עם מסך LCD זול יותר. כך, לדוגמה, ה-iPhone XR, הטלפון הזול מבין השלושה שהשיקה החברה ב-2018, הגיע עם מסך LCD.

 למכירה: Japan Display 

אבל כאמור, החל בשנה הבאה כל הטלפונים שלה יהיו מצוידים במסכי OLED, מה שגם מעלה שאלה לגבי מספר הדגמים שהיא מתכוונת להשיק באותה שנה. ב-2019 היא אמורה עדיין להציע לפחות מכשיר אחד עם מסך LCD שיחליף את ה-iPhone XR.

להחלטה הזו תהיה השפעה קשה מאוד על מי שנכון להיום מייצרת עבור אפל את מסכי ה-LCD עבור טלפוניה, Japan Display. היצרנית, הנתמכת בחלקה בידי ממשלת יפן, החלה לפי דיווחים לבדוק אפשרויות למכור את החברה למשקיעים מסין ו-או מטייוואן מאחר והיא עומדת לאבד בעתיד הלא רחוק את אחד מהלקוחות המשמעותים ביותר שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים