רוני גריסרו ימונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות של ויזה כ.א.ל במקום רונית רובין

גריסרו, שמשמש כמנהל אגף פיתוח מערכות המידע בפרטנר מזה כשלוש שנים, צפוי להיכנס לתפקידו בקרוב ● לדבריו, הוא רואה בתפקיד החדש אתגר גדול מאוד - בין היתר על רקע העובדה שהחברה נמצאת בעיצומו של פרויקט שדרוג מערכות גדול ביותר

רוני גריסרו (38) ימונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות בחברת כרטיסי האשראי ויזה כ.א.ל – כך מסרה אתמול (ג') החברה. גריסרו, שצפוי להיכנס לתפקידו החדש בקרוב, משמש כיום כמנהל אגף פיתוח מערכות המידע בפרטנר. הוא יחליף בוויזה כ.א.ל את רונית רובין, שהודיעה לפני כחודשיים על פרישתה מהחברה, עקב מינויה לסמנכ"ל מערכות המידע של פרטנר, במקומו של גדי גילאון.

גריסרו עובד בפרטנר מזה כשלוש שנים. לפני כן עבד 10 שנים באמדוקס (Amdocs) בתפקידים שונים בארץ ובחו"ל. בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר גריסרו, כי הוא רואה בתפקיד החדש אתגר גדול מאוד – בין היתר על רקע העובדה שהחברה נמצאת בעיצומו של פרויקט שדרוג מערכות גדול ביותר. "מדובר בפרויקט רחב היקף, שיש לקבל הרבה החלטות חשובות לגביו", אמר.

על תפקיד מנמ"ר ויזה כ.א.ל התמודדו מנמ"רים רבים ממגזרי הבנקאות והביטוח, שראו בתפקיד שדרוג במעמדם. המרוץ החל לפני כחודשיים, כשהודיעה רובין על פרישתה מוויזה כ.א.ל – הודעה שהפתיעה רבים בענף. על פי הערכות, אחת הסיבות לפרישתה נובעת מהקשיים אליו נקלע אותו פרויקט שדרוג מערכות הליבה של חברת האשראי – פרויקט שמתבסס על פלטפורמת פיוז'ן (Fusion) של אורקל (Oracle).

עזיבתו של גריסרו את פרטנר מצטרפת לפרישתם של בכירים אחרים מהחברה בחודשיים האחרונים, בין היתר על רקע חילופי הבעלים. מלבד גילאון – סמנכ"ל מערכות המידע הפורש, נודע על חברי הנהלה נוספים שיסיימו את תפקידם בחברה בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים