גוגל אישרה מספר תוספים לג'י-מייל, ופסלה אחרים

בין התוספים שאושרו: השלמה אוטומטית של מילות חיפוש, הגעה ליישום Go To Label על ידי הקשת האותיות g ו-l בלבד, תזכורת במידה שהגולש שכח להוסיף קובץ לאי-מייל; אפשרות לצפות בסרטונים מיו-טיוב בתוך ההודעה, בחירת צבעים בממשק הדגלונים הצבעוניים ועדכון אוטומטי של תאריכי חופשה ● החברה החליטה להוריד חמישה תוספים אחרים ומבטיחה, כי תעלה במקומם תוספים חדשים

גוגל (Google) החליטה לתמוך בשישה תוספים לשירות הדואר שלה, ג'י-מייל (Gmail), שהוצעו עד כה בגרסאות ניסוייות, ולזנוח חמישה אחרים – כך נכתב בבלוג של החברה. השישה נבחרו מתוך 13 תוספים שאותם החלה החברה לבדוק ביוני 2008.

ששת התוספים החדשים הם Search Autocomplete – אם מתחילים להקליד אותיות של מילים או ביטויים מסוימים בג'י-מייל, התוסף יציע מילים או ביטויים אפשריים עם אותיות אלה. תוסף זה מוצע בינתיים רק באנגלית; הגעה ל-Go To Label על ידי הקשת האותיות g ו-l בלבד; Forgotten Attachment Detector – שירות שנועד למנוע שליחת מיילים בלי קבצים שהשולח התכוון לצרף אליהם – מה שקורה לכל אחד מאתנו. התוסף מחפש מילים בהודעת הדואר האלקטרוני הנשלחת, שיכולות להוות "נורה אדומה" לכך שהשולח רצה לצרף אליה קובץ – ושכח לעשות זאת. אם הוא מאתר מילה כזאת, מופיעה על המסך הודעה ששואלת האם שכחנו לצרף קובץ, תוך אזכור המילה הרלוונטית שנמצאה; YouTube Previews – בהודעה שבעבר נכלל בה סרטון מיו-טיוב (YouTube), ניתן יהיה לראות מעתה את הסרטון עצמו; Custom Label Colors – תוסף המאפשר לבחור אחד מיותר מ-4,000 צבעים במסגרת ממשק הדגלונים הצבעוניים; Vacation Dates – אם עד כה היה על המשתמש שיוצא לחופשה להפעיל את מעדכן החופשה ב-"הגדרות", מעתה ניתן יהיה לרשום את תאריך היציאה – וג'י-מייל יעשה את השאר באופן אוטומטי.

חמשת התוספים שהורדו הם Muzzle, Fixed Width Font, Email Addict, Location in Signature ו-Random Signature. מארק קניצ'ל, מהנדס תוכנה בגוגל, אמר שבמקום תוספים אלה יועלו בקרוב חדשים.

הוא הסביר שההחלטה האם להשאיר או להוריד תוסף שהיה בגרסת ניסוי תלויה במספר המשתמשים בו. "הורדת תוספים היא תמיד החלטה קשה", אמר. "אנחנו משקיעים בבנייה ובתחזוק שלהם, ואנחנו מבינים שחלק מהגולשים אוהבים את התוספים האלה, אבל אלה תוספים ניסויים, שמעת לעת עשויים להיעלם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים