"הענן הופך את מובילאיי לארגון אג'ילי יותר"

כך לדברי פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי, עם בחירת החברה ב-AWS כספקית הענן שלה

פרופ' אמנון שעשוע, ממייסדי מובילאיי וסגן נשיא בכיר באינטל. צילום: אבי בליזובסקי

"עם הענן אנו הופכים לארגון אג'ילי וממשיכים את ההיסטוריה שלנו, בת 18 השנים, של ניצול טכנולוגיות מתקדמות בתחומי לימוד מעמיק ולימוד מכונה", כך אמר פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי  – חברה בת של אינטל.

ההודעה כי מובילאיי בחרה ב-AWS כספקית ענן ציבורי מועדפת באה על רקע כנס AWS re:Invent השנתי של החברה שנפתח הערב (ג') בלאס וגאס.

חברת הנהיגה האוטונומית, נמסר, משתמשת בהיצע שירותי הענן של AWS בשל התשתית האמינה, ויכולות הגדול וההרחבה שלה, "כדי לקדם את טכנולוגיות הנהיגה האוטונומית שלה בענן".

מובילאיי מריצה תכולות עבודה מפעילויות הליבה שלה על גבי פתרונות AWS לטובת האצת המהירות, האג'יליות וכוח מחשוב. הענן של אמזון, נמסר, "יאפשר למובילאיי לייצר חדשנות בקצב מהיר יותר, תוך שימוש במערך השירותים של AWS, ביניהם – כוח מחשוב, אחסון, בסיסי נתונים, אנליטיקה, לימוד מכונה ומחשוב קצה אשר יספקו ליצרניות כלי הרכב את האפליקציות המתקדמות ביותר לנהיגה עצמאית של כלי רכב".

לחזק את יכולות הרכב האוטונומי

מובילאיי, כך נמסר, מגדילה את היקף הפעילות שלה על גבי פלטפורמת WAS, והיא תקים אגם מידע (data lake) על גבי שירותי Amazon S3 (Simple Storage Service). זאת, במטרה להעביר, לעבד ולנתח מאות פטה בייטים של נתונים אודות כלי רכב הנאספים מחיישנים, תמונות וסרטי וידאו. התובנות המופקות בתהליך, נמסר – יעניקו למובילאיי את היכולת לשפר את הטכנולוגיה שלה בטווחי זמן קצרים יותר ולחזק את יכולות הרכב האוטונומי שלה.

לדברי פרופ' שעשוע, "אנו מקבלים מ-AWS את מערך השירותים המקיף ביותר ואת הביצועים הטובים ביותר, כך שנוכל לספק לצוותים שלנו את יכולות הענן הדרושות כדי לפתח כלי רכב אוטונומיים".

"הפיכת AWS לספקית הענן המועדפת שלנו תואמת את האסטרטגיה הטכנולוגית הכוללת שלנו ואת הקצב הרצוי של חדשנות", הוא הוסיף.

מייק קלייוויל, סגן נשיא מכירות מסחריות עולמיות ב-AWS, הוסיף כי "מובילאיי מאיצה את הפיתוח של טכנולוגיות שהופכות משימות של נהיגה לאוטונומיות, ולהפוך מכוניות אוטונומיות למציאות. השירותים שלנו מאפשרים לה לייצר חדשנות במהירות, על גבי התשתיות הניתנות להרחבה והאמינות שלנו. מובילאיי יכולה כעת לפעול בסביבת ביצועים מיטבית, לקבל תובנות מהמידע שלה, ולהאיץ את תהליכי הפיתוח הנחוצים, כדי לפרוס הרבה יותר מהר מכוניות אוטונומיות בכבישים."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים