"המענה להאקרים: מהירות, אינטגרציה ואוטומציה בסייבר"

"אסטרטגיית אבטחת מידע עתידית הכוללת אוטומציה או למידת מכונה לא יכולה להתקיים בלא אמצעים לאיסוף, עיבוד ופעולות כנגד איומים באופן משולב" אמר אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט

אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט. צילום: ניב קנטור

"אסטרטגיית אבטחת מידע עתידית הכוללת אוטומציה או למידת מכונה לא יכולה להתקיים בלא אמצעים לאיסוף, עיבוד ופעולות כנגד איומים באופן משולב. זאת, כדי להפיק תגובה חכמה. כדי להתמודד עם התחכום הגובר של האיומים, על הארגונים לשלב את כל מרכיבי האבטחה במארג אבטחה (Security Fabric) כדי למצוא ולהגיב במהירות ובהתאמה. המענה לפושעי הסייבר, אשר הולכים ונהיים מתוחכמים מדי יום, כולל שלושה מרכיבי יסוד קריטיים: מהירות, אינטגרציה ואוטומציה", כך אמר אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט.

פרנס דיבר בפתח ערב בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. בערב, בהפקת אנשים ומחשבים, השתתפו עשרות מנהלי אבטחת מידע מהמשק. הוא נערך אמש (ב') בקופיולה בתל אביב.

לדברי פרנס, "מודיעין איומים מתקדם, משותף ומתואם לכל רכיבי האבטחה – צריך להיות אוטומטי. זאת, כדי לקצר את חלון הזמן לאיתור המתקפה ולתיקון הנדרש. עוד נדרשת אינטגרציה של מוצרים נקודתיים, הפרוסים על פני הרשת המבוזרת. את אלה יש לשלב עם חלוקה אסטרטגית, על מנת לסייע באופן משמעותי לחברות וארגונים להתמודד טוב יותר עם האיומים – שהופכים לחכמים יותר ויותר".

החברה, אמר פרנס, נוסדה בשנת 2000, הונפקה ב-2009 ומונה כיום 5,600 עובדים הפועלים במאה משרדים בעולם. מחזורה השנתי עומד על 1.5 מיליארד דולר, היא חווה גידול שנתי עקבי של 20%. לחברה, ציין פרנס, 509 פטנטים רשומים בארצות הברית, פי 3 ממתחרותיה.

"יש לדעת איך להגן – על המידע, על המערכות ועל המפעלים"

בשנת 2016, אמר פרנס, "יצאנו עם תפיסת מארג האבטחה. זו גורסת כי על מנת להשיג אבטחת מידע ארגונית משופרת, יש לשלב את כלל רכיבי האבטחה בתוך מארג אבטחה מגובש. זה משתף באופן דינמי מידע על איומים עבור הגנה רחבה ומספק ניראות על פני כל חלקי הרשת, מה-IoT ועד הענן. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שהיא סיפקה ברחבי העולם, ולה יותר מ-360,000 לקוחות ארגוניים ברחבי העולם".

המעבר של ארגונים לעידן הדיגיטלי, אמר פרנס, "מביא עימו באופן שלוב זרוע גם את אתגר אבטחת מידע הגנת הסייבר בעולם הדיגיטל. נדרש לתת מענה אבטחתי למימדים שונים: ריבוי רכיבי מחשוב, עולם האינטרנט של הדברים, מובייל, מציאות רבודה, מחשוב ענן, הדפסה בתלת מימד, טכנולוגיות עיקוב ואיכון, חיישנים חכמים, ועוד".

על מנת להצליח, הסביר, "יש לדעת איך להגן – על המידע, על המערכות ועל המפעלים. הפתרון צריך להיות גמיש – לטובת ביצוע שינויים. עליו לתת מענה לרגולציות וספק הגנה גם לעולם ה-OT לצד הגנת ה-IT. המענה צריך להיות רוחבי, חוצה פלטפורמות וכולל: כזה הפועל בעולם מרובה עננים, עם הגנה תחנות הקצה, על המייל ועל אפליקציות ווב".

פרנס סיים בציינו כי "חווינו השנה בישראל גידול הדומה לזה של החברה בעולם. הגדלנו את כוח האדם בסניף הישראלי. זכינו השנה בפרויקטים בקרב ארגונים במגזר הביטחוני, הטלקום, ההיי-טק והפיננסי. אני מעריך כי מגמת הגידול תימשך גם בשנת 2019".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים