תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » "אי אפשר לרכוש חדשנות כמו לחם במכולת"
דן טולדנו, מנהל אזורי רד-האט ישראל, יוון וקפריסין. צילום: ניב קנטור

"אי אפשר לרכוש חדשנות כמו לחם במכולת"

"כל ארגון וארגון מדבר על הטרנספורמציה הדיגיטלית. לצערי, המושג הזה הפך להיות מכובס ככל שיותר חברות מנכסות אותו לעצמן", אמר דן טולדנו, מנהל אזורי רד-האט ישראל, יוון וקפריסין

מאת 12 בנובמבר 2018, 16:48 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

"כל ארגון וארגון מדבר על הטרנספורמציה הדיגיטלית. לצערי, המושג הזה הפך להיות מכובס ככל שיותר חברות מנכסות אותו לעצמן. כל חברה טוענת שהיא אוחזת בטכנולוגיה הנדרשת לייצר חדשנות שכזו. אבל חדשנות זה לא עניין של סל מוצרים, או פרויקט טכנולוגי, זה לא לרכוש ERP או לחם במכולת. מהות העבודה השתנתה, האופן בו ארגונים מייצרים ערכים – משתנה", כך אמר דן טולדנו, מנהל אזורי רד-האט ישראל, יוון וקפריסין.

טולדנו דיבר בפתח כנס Red Hat Forum Israel 2018. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז כנסים אבניו, קרית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מאלף לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי טולדנו, "הטרנספורמציה הדיגיטלית היא בניית יכולת מסוג שונה, המאפשרת יצירת חדשנות וערך בצורה שונה, באופן עמוק. היכולת של הארגון להיות חדשן היא לא יכולת נרכשת – היא נלמדת לאורך זמן, תוך טיפול בשינוי הנדרש באנשים, בתהליכים ובטכנולוגיה".

"לאף ארגון אסור להיות שאנן"

כל ארגון, אמר טולדנו, "צריך לשאול את עצמו האם הוא חשוף לשינוי פעמיים. פעם אחת, לשינוי במובן השלילי, משמע האם השינוי יביא לו להגדלת התחרות מול השחקנים האחרים בזרה. פעם שניה לשינוי במובן החיובי: האם הוא יכול לשנות את עצמו כדי לייצר עוד ערך או ערכים מוספים אחרים, או עוד שירותים ומוצרים – ללקוחות".

לדבריו, "לאף ארגון אסור להיות שאנן. תמיד יש לחשוב שהמתחרה מסתתר מעבר לפינה. כל בנק צריך לחשוב ולחשוש שהסטארט-אפ לתחום הפינטק זומם להחליפו כבנק".

החדשות הטובות, אמר טולדנו, "הן שרוב המנהלים חשים את האיום. החדשות הרעות הן שרובם אינם עושים מספיק כדי לשנות, כי הם אינם אמיצים ונחושים".

"נמצאים שנים בעסקי השיבוש"

טולדנו אמר עוד כי "אנו בעסקי השיבוש כבר הרבה שנים, הרבה לפני שאובר עשתה מהפכה למוניות ולפני ש-Airb&b שיבשה את עולם המלונאות ואמזון טלטלה את עולם הקמעונות. הצלחנו לעשות טלטלה בעולם ה-IT שבמשך שנים לא היה מודע לכוח וליתרונות של הקוד הפתוח. כיום אותם המהססים – דוגמת מיקרוסופט – הפכו לשותפים הכי טובים שלנו. הם זיהו וניצלו את היכולות והתועלות הטמונות בקוד הפתוח לטובתם הם ולטובת הלקוחות שהם".

רד-האט, אמר עוד טולדנו, "היא הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, בהם הגרסה הנפוצה ביותר של מערכת ההפעלה לינוקס RHEL. החברה מעסיקה 11,000 עובדים ברחבי העולם. ב-2008 רד האט רכשה את קומראנט הישראלית, ועל בסיסה הוקמו בארץ מרכזי מו"פ ומכירות. כיום החברה מתמקדת בכמה תחומים, ובהם התאמתה של מוצרי תוכנה קיימים לעולם הדיגיטל ומכירה של מוצרי תשתיות מבוססי ענן".

לדבריu, "שנת 2018 התאפיינה בהעמקת הקשרים שלנו עם הלקוחות הארגוניים. כיום אנו נמצאים בליבה האסטרטגית של הארגונים, בכל הקשור למודרניזציה של מערכות ה-IT שלהם. ארגונים כיום נמצאים במצב של תחרות, אשר המאפיינים העיקריים שלה הם עד כמה הם, הארגונים – יודעים לספק שירותים דיגיטליים במהירות ובאיכות. כשאנו מספקים לארגונים את היכולות הללו, אנו הופכים להיות שותפים שלהם בבניית התהליכים האלה".

"אנו רואים את הגידול בהטמעות של קוד פתוח בכמה מגזרים' במגזר הפיננסי, בנקאות, אשראי וביטוח; במגזר הביטחוני-ממשלתי-ציבורי, שם שמים דגש על פורטלים ושירותים מקוונים לאזרח; וכן במגזר של ספקיות טלקום וחברות תקשורת", ציין.

טולדנו סיכם באומרו כי "כל התעשייה מחבקת כיום את הקוד הפתוח כי הקוד הפתוח הוא המנוע לחדשנות והיא המנוע הגדול לצמיחה, לרווחיות ולשיפור של תהליכים עסקיים ומוצרים. אנו רלוונטיים כי אנו יודעים המון על שיבוש, ואנו מספקים – בעזרת הקוד הפתוח – מנוף לחדשנות".

"אי אפשר לרכוש חדשנות כמו לחם במכולת" Reviewed by on . "כל ארגון וארגון מדבר על הטרנספורמציה הדיגיטלית. לצערי, המושג הזה הפך להיות מכובס ככל שיותר חברות מנכסות אותו לעצמן. כל חברה טוענת שהיא אוחזת בטכנולוגיה הנדרשת "כל ארגון וארגון מדבר על הטרנספורמציה הדיגיטלית. לצערי, המושג הזה הפך להיות מכובס ככל שיותר חברות מנכסות אותו לעצמן. כל חברה טוענת שהיא אוחזת בטכנולוגיה הנדרשת Rating: 0

הגיבו