בכיר בגוגל: "באזז לא יחסל את טוויטר או פייסבוק"

"גוגל יצרה עם באזז קטגוריית תקשורת חדשה - ולא כזו שמתחרה ישירות עם יריבותיה, לפחות לכאורה", אמר ברדלי הורוביץ, סגן נשיא לניהול מוצרים בחברה ● הוא הוסיף, כי "באזז ממלא נישה שאין לה כרגע תשובה בשוק, והוא משהו ייחודי שימשיך להתפתח" ● הורוביץ ציין, כי מאז ההשקה יצרו משתמשי ג'י-מייל תשעה מיליון הודעות ותגובות ברשת החברתית החדשה - מספר התואם את התקוות של גוגל

"באזז לא יחסל את טוויטר (Twitter) ולא את פייסבוק (Facebook)", אמר ברדלי הורוביץ, סגן נשיא לניהול מוצרים בגוגל (Google), בראיון שנתן ל-eWeek. לדבריו, "גוגל יצרה עם באזז קטגוריית תקשורת חדשה – ולא כזו שמתחרה ישירות עם יריבותיה, לפחות לכאורה". הוא הסביר, כי האופי הויראלי של השימוש בבאז הוא זה שיצר את ההשוואה עם טוויטר ופייסבוק.

"באזז ממלא נישה שכרגע אין לה תשובה בשוק", אמר. "אני חושב שקורה בו משהו ייחודי, שימשיך להתפתח. מדובר ביישום שמציע חוויה משכנעת ומעניינת".

הורוביץ הוסיף, כי בשבוע הראשון לאחר השקתו של באזז, יצרו משתמשי ג'ימייל (Gmail), שבאזז מצורף אליו כתוסף, לא פחות מתשעה מיליון הודעות ותגובות. הוא ציין, כי מספר זה תואם את התקוות של גוגל. "זאת לא רק השלכת מצב, זה לא רק לבדוק מה קורה", אמר. "אלה אינטראקציות בעלות משמעות סביב נושאים בעלי משמעות. זה מגיע לקהל הנכון, וכתוצאה מכך –  האנשים נתפסים. פרופורציית הערך הזו ייחודית לבאז".

עם זאת, הורוביץ הודה שבגוגל לא צפו מראש את המחאה החריפה של המשתמשים בנוגע לנושא הפרטיות בבאזז, וזו הסיבה שבגינה עורכת החברה בימים אלה שינויים רבים בשירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים