מאסר: ביצע עבירות מין בבתו בת ה-4 – ושיתף את הסרטונים בסקייפ

האב נשלח ל-15 שנות מאסר, לאחר שהורשע בשורה של עבירות מין בילדתו הקטינה ובשידור שלהן לפדופילים אחרים ● המקרה מהווה דוגמה נוספת לצד המסוכן של הטכנולוגיה

עוד מקרה של פדופיל שמשתמש באינטרנט - הפעם כדי לפגוע בבתו. צילום אילוסטרציה: BigStock

כאילו שלא שבענו מעבירות מין ומפדופיליה, הנה עוד מקרה, וכזה שמעורר חלחלה במיוחד: בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ה') 15 שנות מאסר על תושב הדרום שהורשע בשורה של עבירות מין חריגות בחומרתן שביצע בבתו, ושידר חלק מהן לאחרים בסקייפ. האב ביצע את העבירות בבתו בעת שהיא הייתה בת פחות מארבע, במשך כ-10 חודשים.

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם, בין השנים 2016 ל-2017 הוא התכתב בסקייפ עם גולשים שהתעניינו בתכנים פדופיליים. במהלך השיחות הוא נהג לציין שהוא מבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בבתו הקטינה, תוך תיאור גרפי ומפורט של מעשיו, ובהמשך אף שידר אותם בזמן אמת למשתמשים האחרים. זאת, בתמורה לכך שהם ישדרו לו פגיעות מיניות בבנותיהם או שישלמו לו סכומים כספיים.

בחלק מהמקרים, על פי הזמנה מראש מצד המשתמשים האחרים, צילם הנאשם את בתו – כאמור, בת ארבע – תוך שהוא מבצע בה את העבירות, כשהיא ערומה. הוא הוכיח את האותנטיות של הצילומים באמצעות "הקדשה אישית" שכתב למשתמשים.

על מנת לבצע את המעשים, המתין הנאשם שבתו ואשתו יירדמו, וכך הוא יוכל לבצע את זממו ללא הפרעות. כך פגע הנאשם בבתו בזמן שישנה ובלא שיכולה הייתה להבין מה אביו עושה לה, ו-ודאי שלא להתנגד למעשיו.

על אף חומרת העבירות – שוב הסדר טיעון

למרות העבירות החמורות, בפרקליטות בחרו להגיע עם הנאשם להסדר טיעון, אלא שהוא לא כלל הסכמה לעניין העונש. במסגרת הסדר הטיעון הורשע האב במעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, סחר בבני אדם, מעשה מגונה בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, שידול למעשה מגונה בנסיבות אינוס, עשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי, וכן החזקת ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה והטרדה מינית.

ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נמסר כי "מדובר בתיק חמור וייחודי, חשיפה נדירה של שיטת פעולה של פדופילים ברחבי האינטרנט, היוצרים קשר אישי עם פדופילים אחרים לצורך מסחר בסרטונים בייצור עצמי של תכנים פדופיליים. הנאשם, בעודו נמצא בביתו ובחיק משפחתו, ביצע במשך 10 חודשים שורה של עבירות מין בבתו, שגילה פחות מארבע שנים. אז סחר הנאשם בחומרים שצילם עם פדופילים אחרים ברחבי העולם דרך אפליקציית הסקייפ, והעביר להם את התמונות והסרטונים שצילם תמורת תשלום או קבלת חומרים דומים בהם הם פוגעים בילדותיהם הקטינות. את העבירות ביצע הנאשם באמצעות מחשב ובמארטפון, וכלל לא נדרש לצאת את פתח ביתו כדי לבצען. בית המשפט גזר עליו היום עונש של 15 שנות מאסר מאחורי סורג ובריח, לצד פיצוי למתלוננת".

התיק נוהל בידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. הוא נחקר ביחידה 105 של המשטרה, ששייכת ללהב 433. היחידה הוקמה כחלק מהמטרה להגביר את האכיפה לפשיעה כלפי קטינים ברשת, והיא פועלת ביחד עם מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים