Pixel 3: החידוש הגדול של גוגל התגלה כאכזבה

אחד החידושים שהציעה בהשקת ה-Pixel 3 לאחרונה הוא תמיכה בטעינה אלחוטית ● כעת מתברר שהטעינה אמנם עובדת, אבל בנפח עבודה של 5 וואט בלבד ● רוצים יותר? תאלצו לרכוש מטען חדש

Pixel 3 של גוגל. צילום: יח"צ

אחד החידושים שהציעה גוגל בהשקה של מכשירי ה-Pixel 3 לאחרונה הוא תמיכה בטעינה אלחוטית. כעת מתברר שהטעינה האלחוטית אמנם עובדת עם כל משטח טעינה אלחוטי המבוסס על התקן Qi הפופולארי ביותר בתעשייה, אבל בנפח עבודה של 5 וואט בלבד.

משתמשי Pixel 3 שרוצים להטעין את המכשיר בעוצמה כפולה של 10 וואט יכולים לעשות זאת רק עם המטען החדש שהשיקה גוגל במקביל להשקת הטלפונים, שקיבל את הכינוי Pixel Stand, וכן אם מטענים אלחוטיים שקיבלו את אישורה המפורש – גם אם המטען מציע יכולת טעינה של 10 וואט ויותר.

תוכנית שותפים שמטרתה לספק אישורים גם למטעני 10 וואט אחרים?

בגוגל אישרו את העניין אך טענו שיש תוכנית שותפים שמטרתה לספק אישורים גם למטעני 10 וואט אחרים. "Pixel 3 ו-Pixel Stand עובדים ביחד באמצעות הפרוטוקול שפיתחנו עבור טעינה מהירה. כל שאר המטענים בתעשייה מטעינים את המכשיר ב-5 וואט של תקן Qi", מסרה החברה.

הבעיה אף מורכבת יותר. במקביל התברר שלא ניתן להשתמש במטען של גוגל כדי להטעין מכשירים אחרים בטעינה בקצב מלא. בשימוש עם טלפון שאינו Pixel 3 שוב יש צניחה לנפח טעינה של 5 וואט בלבד – כך שלפחות בינתיים לא ניתן להסתפק במטען אחד במקרה של משפחה שיש לה כמה מכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים