ARM ואינטל ינסו להפיג את החשש הגדול שלכם מהאינטרנט של הדברים

השתיים חתמו על הסכם שיתוף פעולה בעקבותיו ARM תשתמש בתקנים שכיחים שפותחו בידי אינטל כדי לנהל את מכשירי וחיישני הקצה שמרכיבים את עולם האינטרנט של הדברים

IoT. צילום אילוסטרציה: BigStock

אחד החששות הגדולים ביותר מהכניסה המהירה של האינטרנט של הדברים לשוק, בכל הוורטיקלים ובכל ההיבטים, היא בעיות האבטחה, ועוד יותר בעיות השדרוגים. שותפות אסטרטגית שנחתמה בין ARM לאינטל אמורה להקל על הבעיה המסוימת הזו.
ARM הודיעה בימים אלו שבעקבות החתימה על ההסכם היא תשתמש בתקנים שכיחים שפותחו בידי אינטל כדי לנהל את מכשירי וחיישני הקצה שמרכיבים את עולם האינטרנט של הדברים.

שיתוף הפעולה הוא לאספקת האבטחה הנדרשת לרשתות המחברות את התקני הקצה בהם מוצאים בדרך כלל את מעבדי ARM, אל הצמתים ומשם אל המערכות שאוספות את המידע לצורך ביצוע אנליזות התחום בו המעבדים של אינטל, בדרך כלל, מספקים את עוצמת העיבוד הנדרשת.

בין השאר המערכת תאפשר לבצע מטלות כמו שדרוג, בדיקות תקופתיות ותיקון פגיעויות אבטחה מרחוק, בלי צורך לביקור של טכנאי באתר בו מוצב החיישן, ובאופן אוטומטי במקרים לא מעטים. לפי שתי החברות ההסכם הזה יוביל את ההתפשטות של האינטרנט של הדברים לתעשיות רבות יותר.

בארבע השנים הקרובות יושקו כ-100 מיליארד מוצרי IoT המבוססים על מעבדי ARM

הימאגירי מוקאמלה, סגן נשיא בכיר ב-ARM ומנכ"ל חטיבת שירותי הענן ל-IoT שלה, אמר בעקבות הדברים כי "אנחנו רואים האצה משמעותית מהיבט של עד כמה השוק יצמח מבחינת המכשירים המנוהלים ונפח המידע שיעבור במערכות הללו. בארבע או חמש השנים הקרובות יושקו כ-100 מיליארד מוצרי IoT המבוססים על מעבדי ARM. זו הכמות שהושקה עד עתה ב-25 השנים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים