יקי ודמני: "לעצור נטישת חברות מאזורי ההיי-טק ברעננה"

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות מערכת אנשים ומחשבים פונה למועמדים לראשות הערים והיישובים לספר על תוכנותיהם בנושאי אזורי תעסוקה להיי-טק, חינוך טכנולוגי ועוד ● והפעם: יקי ודמני, המתמודד על ראשות עיריית רעננה

יקי ודמני, מועמד לראשות עיריית רעננה. צילום: מיה קופל

הבחירות המקומיות ברעננה סוערות במיוחד לאחר שראש העיר המיתולוגי, זאב בילסקי, הודיע על פרישתו בתחילת השנה וכממלא מקומו נבחר איתן גינזבורג, שמתמודד גם הוא על התפקיד

בין המתמודדים בימים אלו על התפקיד במקומו של בילסקי נמצא יקי ודמני, איש העסקים ובכיר השב"כ לשעבר, שם שירת 16 שנה ברציפות וסיים בדרגה המקבילה לאל"מ. לאחר מכן במשך 27 שנה עסק ודמני בתפקידי ניהול בכירים במשק, ביניהם בחברות עלית, טמפו, אייס קנה ובנה ועוד.

מצע הבחירות של ודמני כולל גם התייחסות לפיתוח נושא אזורי תעסוקה בהיי-טק, שרעננה הייתה אחת הערים החלוצות בתחום, עם הקמת פארקי הי-יטק בקצוות שונים של העיר.
ודמני אמר כי כיום רעננה עלולה לאבד את הבכורה בגלל נטישת של חברות רבות. לדבריו, "נבלום חברות היי-טק, נחזיר את אלו שעזבו ובעיקר נגייס חברות חדשות".

לייצר אזור תעשיה מבוקש עם תמריצים שונים

המצע שלו כולל בין השאר תוכניות לייצר אזור עסקים מבוקש, פתוח, נגיש ומודרני, המשלב חיי עסקים ומסחר במהלך היום ומקומות בילוי שוקקים במהלך הלילה, כמו גם בסופי שבוע.
בנוסף מציע ודמני להקים חברה כלכלית לאזור התעשייה במטרה לייצר אזור תעשיה מבוקש עם תמריצים שונים.

יצוין כי חברה כלכלית כזו פעלה בעבר בעיר אולם עם כניסתו של בילסקי לקדנציה השנייה הוא החליט לסגור אותה ולפעול באמצעות מנהלת שפועלת מתוך העירייה.

אחת המטרות בהשקעה בפיתוח אזורי תעסוקה להיי-טק היא להגדיל את אוכלוסיית העיר בעובדים שעובדים ברעננה ולספק להם לא רק פתרונות מגורים אלא גם אזורי בילוי להם ולבני משפחותיהם. ודמני מדבר בין היתר על הפיכת הפארק של העיר לאטרקטיבי ביותר בשרון, עם אטרקציות רבות לילדים, מתחמי אוכל ובילוי ופתרונות תחבורתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים