בכירי אינטל הגיעו לארץ; ייפגשו עם נתניהו

הבכירים, ובראשם המנכ"ל הזמני, בוב סוון, יבקרו בקמפוסים של החברה בישראל, יחשפו כאן את הדור החדש של המעבדים שלה ויחנכו מרכז בינה מלאכותית שהקימה בשיתוף עם הטכניון ● זוהי הפעם הראשונה שבה כל ההנהלה הבכירה של אינטל מבקרת בארץ

מינתה שישה ישראלים לתפקידים בכירים. אינטל. צילום: StockNinja, BigStock

משלחת של ההנהלה הבכירה של אינטל העולמית מבקרת בימים אלה בישראל, ובראשה בוב סוון, המנכ"ל הזמני של חברת הענק. חברי המשלחת ייפגשו ביום ה' הקרוב עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. מדובר בפעם הראשונה שבה כל ההנהלה הבכירה של החברה מבקרת בישראל. במהלך הביקור אף תקיים ההנהלה בישראל את הדיונים האסטרטגיים השנתיים שלה. כמו כן, החברה תחשוף הערב את הדור התשיעי של המעבדים שלה, ה-9th Gen Core 9000, באירוע שיתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה.

יחד עם המנכ"ל הזמני הגיעו שלושה סגני נשיא בכירים בחברה – וונדל ברוקס, גרגורי ברייאנט ורג'באלי רג'ה. במהלך ביקורם ישיקו הבכירים מחר מרכז חדש לבינה מלאכותית בטכניון, שהוקם בשיתוף בין אינטל למוסד האקדמי.

את הביקור יוביל פרופ' אמנון שעשוע, סגן נשיא בכיר באינטל ומנכ"ל החברה הבת מובילאיי, שאותה רכשה הענקית העולמית באחד האקזיטים הגדולים של חברה ישראלית. המנהלים הבכירים יסיירו בקמפוסים של אינטל בארץ, ייפגשו עם עובדים ומנהלים וישמעו מהם על הפיתוח של החברה בישראל, שמהווה חלק ניכר מהמו"פ העולמי שלה, בפרט בשנים האחרונות.

ככלל, אינטל מבצעת רבים מהפיתוחים שלה בישראל ונחשבת לאחת המעסיקות הגדולות ביותר במשק הישראלי. יש לה לא פחות מחמישה מרכזי פיתוח ברחבי הארץ: בירושלים, שהיה הראשון שבהם (נפתח עוד ב-1974), בחיפה, ביקום, בפתח תקווה ואחד המפורסמים שבהם – בקריית גת. בטקס הדלקת המשואות האחרון, בשנת ה-70 למדינה, אף עלה לאוויר מופע באמצעות רחפנים של אינטל.

בחברה אומרים שהביקור "נועד על מנת ללמוד לעומק את תפקידה הייחודי של ישראל כמקור לחדשנות טכנולוגית עולמית". לדברי סוון, "הביקור ממחיש את מחויבותנו לישראל ואת אמונתנו שהיא זרז המקדם את הטכנולוגיות שיניעו את העידן הבא. ישראל תהפוך למרכז עולמי של טכנולוגיות נהיגה אוטונומית, בינה מלאכותית ומחשוב ליבה, שכולן חשובות ביותר לעולם".

"ישראל הפכה למרכז כלל עולמי של מפתחי נהיגה אוטונומית – המהפכה הבאה, שתצא מירושלים ותשפיע על חיי כולנו", אמר פרופ' שעשוע. "ביקור ההנהלה הבכירה של אינטל בישראל מדגיש את מרכזיותה עבור החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים