C-Data הקימה ענן הפצה למשווקים שלה במיליוני שקלים

הענן מבוסס על פלטפורמת CloudBlue מבית Ingram Micro ● אחת מחוות השרתים של החברה נמצאת בחיפה והשנייה מוקמת בימים אלה בפתח תקווה ● לצורך הפרויקט הקימה C-Data חברה בת חדשה

ליר שרון, מנכ"ל C-Data Cloud. צילום: פלי הנמר

C-Data מקימה בימים אלה ענן הפצה למשווקים שלה, בפרויקט שהחל לפני חצי שנה ועומד להסתיים בקרוב – כך נודע לאנשים ומחשבים. הענן מבוסס על פלטפורמת CloudBlue מבית Ingram Micro. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

הענן הציבורי שהוקם יושב בשתי חוות שרתים של C-Data – האחת בפתח תקווה והשנייה, שמוקמת בימים אלה, בחיפה. פלטפורמת הענן הציבורי תשרת את אלפי המפיצים והמשווקים של ענקית ההפצה הישראלית.

לפני שלוש שנים רכשה Ingram Micro את Odin, בעלת המותג Parallels, ולפני חצי שנה היא מיתגה מחדש את כלל פלטפורמת המסחר המקוון שלה בענן, תחת השם CloudBlue.

בשלב הראשון יסופקו על גבי הפלטפורמה העננית החדשה של C-Data שני שירותים: CSP – אוטומציה ובילינג לפורטל שירותי הענן של מיקרוסופט, ושירותים של Azure על בסיס צריכה. בהמשך השנה ובשנה הבאה תרחיב C-Data את היצע השירותים שלה בענן למשווקים, כך שיכלול תשתיות כשירות (IaaS), פלטפורמה כשירות (PaaS) ותוכנה כשירות (SaaS) – של יצרניות תוכנה שעובדות עם החברה, כמו גם פיתוחים חדשים לפי צרכי השוק. ב-C-Data צופים כי הדבר ייעל את עבודת המשווקים מול חברת ההפצה וזו תהיה אוטומטית לחלוטין, בניגוד לעבודה כיום, שנעשית באופן ידני.

חברה בת חדשה

פרויקט ההקמה של פלטפורמת המסחר המקוון בענן בוצע באופן פנימי, על ידי אנשי האינטגרציה של C-Data Cloud – חברה בת חדשה שהוקמה לקראתו, ושבראשה עומד ליר שרון. החברה תתמקד בהפצתם של פתרונות ושירותים מבוססי ענן למשווקים העובדים מולה. בכנס שערכה CloudBlue לפני ימים אחדים אמר שרון כי "שירותי ענן מהווים הזדמנות לצמיחה אסטרטגית משמעותית עבור C-Data ועבור המשווקים שעובדים עמנו בשיתוף פעולה הדוק. הביקוש לענן צומח במהירות ובתוך חמש שנים, אנחנו מאמינים ש-80% ממכירות התוכנה יבוצעו אונליין, כשרוב השירותים יירכשו במתכונת SaaS". לדבריו, "עם פלטפורמת המסחר של CloudBlue, נרחיב את היצע הפתרונות והיישומים מבוססי הענן ונסייע לשותפים שלנו להרחיב את עסקיהם מול הלקוחות הסופיים".

"בכוונתנו לסייע לחטיבת שירותי הענן של C-Data להאיץ את אימוץ שירותי הענן ואת הטרנספורמציה הדיגיטלית בישראל", אמר ריצ'רד דופטי, סגן נשיא בכיר ב-CloudBlue. "פרויקט זה נוסף לזכיות שלנו ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה – אזורים גיאוגרפיים שבהם אנחנו מגדילים במהירות את הנוכחות שלנו".

הוא ציין כי "שירותים מבוססי ענן משנים את האופן שבו המשווקים מוכרים ללקוחות שלהם – ומשפרים אותם, תוך ניהול יעיל ורווחי יותר, לצד מתן מענה מוצלח לצרכי הלקוחות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים