אקזיט בסוכה: אורקל רוכשת את אירידייז מרעננה ב-10 מיליון דולר

החברה הנרכשת עוסקת בפיתוח מערכות לומדה לטובת שיפור עקומת הלימוד של עובדים ומשתמשים במערכות IT ובאפליקציות ארגוניות

אורקל

אורקל רוכשת את אירידייז מרעננה – כך מסרה ענקית ה-IT בערב החג (יום א'). היקפה הכספי של הרכישה לא פורסם, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בכ-10 מיליון דולר.

החברה הנרכשת עוסקת בפיתוח מערכות לומדה לטובת שיפור עקומת הלימוד של עובדים ומשתמשים במערכות IT ובאפליקציות ארגוניות. המערכות שלה ישולבו, בין השאר, בהדרכות של עובדי ארגונים העוברים לענן של אורקל.

אירידייז הוקמה ב-2011 על ידי אייל לווינסון, המשמש מנכ״ל החברה, ועודד בן דוד, סמנכ״ל הטכנולוגיות שלה. היא החלה את דרכה בחממת Hubanana (הבננה) לטיפוח חברות סטארט-אפ, אותה מובילה מנהלת עסקים רעננה. לווינסון פעיל בעולם פיתוח התוכנה זה שני עשורים, ובין היתר הוביל קבוצות מו"פ ב-RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, ועבד ב-ZoomInfo. בן דוד הוא דוקטור לפיזיקה מהאוניברסיטה העברית.

החברה לא גייסה כספים מקרנות הון-סיכון, מחזורה הכספי מוערך ב-2.9 מיליון דולר ולה 38 עובדים. לקוחותיה נמנים עם מגזרי ההיי-טק, המסחר המקוון, הביטוח, הבנקאות והתעשייה, ביניהם אורקל, ויזה, אקסנצ'ר, מאסטר קארד, DHL, זירוקס, Dell-EMC וחברת הדואר הגרמנית. מתחרתה העיקרית היא ווקמי, ועוד פועלות בשוק זה Whatfix ו-Toonimo.

מערכי הדרכות מותאמים אישית ללימוד מערכות ה-IT

פלטפורמת הלומדה של הנרכשת – הפועלת בענן במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) – מספקת מערכי הדרכות מותאמים אישית ללימוד אינטראקטיבי של מערכות ה-IT השונות והאפליקציות הארגוניות. המערכת עוקבת אחר ההתקדמות של הלומדים ובהתאם – יודעת מה עוד נדרש מהם ללמוד. כך, לדברי החברה, ניתן להגביר את יעילות הלמידה, להגדיל את התפוקה ולקצר את פרקי הזמן המוקדשים ללימוד – וכך לחסוך בעלויות של התמיכה הטכנית. המערכת אף מקבלת משובים מהמשתמשים ויודעת להגיב להם.

הפלטפורמה של אירידייז מספקת מענה למצב הקיים כיום בארגונים, לפיו ככל שהאפליקציה משמעותית יותר עבור הארגון (למשל מערכות ERP או CRM), כך תהליך הלמידה כיצד להשתמש נכון באפליקציה ארוך יותר. מענה נוסף ניתן למצב הנפוץ שבו עובדים נוטים שלא לקרוא ספרי הדרכה, וכך הם יודעים לתפעל את המערכות שבהן הם משתמשים רק באופן חלקי, ולעתים שגוי. למערכת שפיתחו אנשי אירידייז יש יכולת אנליטית למדידת מטרות, שמסייעת לטיוב שלה ולהבנה כמה ההדרכה עזרה למשתמשים ומה נדרש לשפר.

מעבר לדיווח הקצר על הסכם הרכישה של אירידייז באתר אורקל לא נמסרה התייחסות ענקית ה-IT לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים