כשהעוזרת של אמזון והעוזרת של מיקרוסופט נפגשו

שיתוף פעולה חדש בין הסייעות הדיגיטליות של ענקיות הטכנולוגיה נועד לאפשר להן להשתמש בנקודות החזקות זו של זו ועל ידי כך להציע למשתמשים מרחב אפשרויות גדול יותר

ישתף את הרשת הביתית עם השכונה. Echo של אמזון. צילום: אמזון

שיתוף הפעולה בין הסייעות הדיגיטליות של אמזון ומיקרוסופט יצא בימים אלו לדרך. מעכשיו משתמשי הרמקולים החכמים במשפחת ה-Echo יכולים להפעיל את קורטנה  ומצד שני ניתן לומר לקורטנה במכשירים המבוססים על Windows 10 לעבור להשתמש באלקסה. את הפעולה האחרונה ניתן יהיה לבצע גם ברמקול החכם Invoke של הרמן קרדון.

שיתוף הפעולה הזה הוכרז כבר לפני כשנה, בתחילת אוגוסט 2017, והוא זמין בינתיים כתצורת בדיקה ראשונית, אם כי ציבורית. המטרה, לפי החברות, היא לאפשר לשתי הסייעות להשתמש בנקודות החזקות של הסייעת השנייה וכך להציע למשתמשים מרחב הרבה יותר גדול של אפשרויות.

ליצור שילוב חלק

מצד אחד מציע קורטנה שילוב רחב עם לוח השנה ותוכנת הדואר של מיקרוסופט, לדוגמה, ומצד שני אלקסה נהנית ממספר רב יחסית של יכולות, חלקן נכתבות בידי מפתחי צד שלישי. לפי אמזון מיקרוסופט, רבות מבין היכולות הללו יהיו זמינות לשימוש כבר בתקופת ההרצה והבדיקה.

"המטרה שלנו היא ליצור שילוב חלק וזהו הצעד הראשון להשגת המטרה הזו" מסרה מיקרוסופט.

ההפעלה של הסייעות תתבצע בנתינת פקודה קולית מתאימה. עם זאת עוד לפני כן יצטרכו משתמשי Echo לאפשר את היכולת 'קורטנה' כולל כניסה עם חשבון משתמש במיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים