מק'אפי: ההכנסות עלו ב-24%; הרווח הנקי – ב-20%

הכנסות החברה ברבעון האחרון של 2009 הגיעו ל-526 מיליון דולרים ● הרווח הנקי עמד על 54.5 מיליון ● בחישוב שנתי, עלה הרווח הנקי בפחות מ-1%, וההכנסות - ב-20%

רבעון טוב למק'אפי (McAfee): מתוצאותיה הכספיות של ענקית האבטחה לרבעון האחרון של 2009, שפורסמו בסוף השבוע, עולה, כי הכנסותיה עלו ב-24% ל-525.67 מיליון דולרים לעומת 423.99 מיליון דולרים. הרווח הנקי על פי GAAP עלה ב-20% ל-54.5 מיליון דולרים לעומת 45.4 מיליון ברבעון המקביל ב-2008, הרווח הנקי למניה על פי חישוב זה עמד על 0.34 דולרים – גידול של 20% לעומת 0.29. הרווח הנקי שלא על פי GAAP הגיע ל-102.9 מיליון דולרים – עלייה של 25% לעומת 82.5 מיליון.

ההוצאות הגולמיות הרבעוניות של החברה עלו ב-24.67% ל-131.34 מיליון דולרים בהשוואה ל-105.35 מיליון. הרווח הגולמי הרבעוני עמד על 394.33 מיליון דולרים – גידול של 23.75% לעומת 318.64 מיליון. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-75.01% לעומת 75.15%.

במהלך הרבעון המדווח היו למק'אפי הוצאות תפעוליות בסך 322.17 מיליון דולרים – עלייה של 12.62% לעומת 286.07 מיליון. בכלל זה, העלתה החברה את ההוצאות על מחקר ופיתוח ב-26.19% ל-84.03 מיליון דולרים לעומת 66.59 מיליון. ההוצאות הניהוליות גדלו ב-10.44% ל-44.48 מיליון דולרים, וההוצאות על שווק ומכירות – ב-22.37% ל-177.26 מיליון.

הרווח התפעולי על פי GAAP רשם עלייה חדה, של 121.58%, ל-72.16 מיליון דולרים בהשוואה ל-32.56 מיליון. הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 136.7 מיליון דולרים – גידול של 27% לעומת 107.4 מיליון.

בחישוב כל 2009, הגיעו ההכנסות של מק'אפי ל-1.93 מיליארד דולרים לעומת 1.6 מיליארד – עלייה של 20%. הרווח הנקי של החברה על פי GAAP עלה בחישוב שנתי ל-173.4 מיליון דולרים, המהווים גידול של 0.67% לעומת 172.2 מיליון ב-2008. הרווח הנקי למניה על פי חישוב זה עמד על 1.09 דולרים – גידול של 0.93% לעומת 1.08 דולרים. הרווח הנקי השנתי שלא על פי GAAP הגיע ל-384.8 מיליון דולרים – עלייה של 20% לעומת 319.9 מיליון, ואילו הרווח הנקי למניה על פי חישוב זה עמד על 2.42 דולרים – גידול של 21% לעומת 2.01 דולרים ב-2008.

בסוף 2009 היו לחברה מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 950.17 מיליון דולרים – גידול של 60.04% לעומת 593.73 מיליון בסוף 2008.

דיוויד דה-וולט, נשיא ומנכ"ל מק'אפי, אמר, כי "הצלחנו להציג רבעון חזק למרות שנה קשה, מה שמוכיח את עוצמת המודל העסקי של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים