שר המדע, דניאל הרשקוביץ, החליט להסדיר את מינוי חברי מליאת המולמו"פ

מינויי חברי המועצה מעוכב מאז אוגוסט 2008 ● בישיבת ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת חזר הרשקוביץ על טענתו, שתקפיד המולמו"פ הוא לייעץ לשר המדע ולא לממשלה כולה, אך הבטיח לסייע ביצירת מסגרת ארגונית שתסדיר את מעמדה העצמאי של המועצה ואת מינוי חבריה

שר המדע והטכנולוגיה, פרופ' דניאל הרשקוביץ, החליט להסדיר את מינוי חברי מליאת המולמו"פ. בישיבת ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת טען השר, כי תפקיד המועצה  הוא לייעץ לשר המדע והטכנולוגיה בלבד, ולא  לממשלה כולה; עם זאת, הרשקוביץ הודיע, כי יפעל ללא כל דיחוי נוסף לאישור רשמי של המינויים במליאת המועצה, המתעכבים מאז אוגוסט 2008.

כזכור, המועצה הודיעה לפני מספר שבועות על השעיית פעילותה עד שתזכה למעמד של מועצה עצמאית – רצוי במסגרת משרד ראש הממשלה, ולא במסגרת משרד המדע, שהוא רק אחד המשרדים שלהם היא אמורה לייעץ. השר הרשקוביץ הודיע, כי עד סוף מרץ יטפל ביצירת מסגרת ארגונית אשר תבטיח את מעמדה העצמאי של המולמו"פ, ותסדיר את פעילותה מול כל משרדי הממשלה – ללא תלות במשרד המדע.

מליאת המולמו"פ, שהתכנסה מיד לאחר הדיון המשותף עם שר המדע, הביעה תקווה, כי הבטחות השר אכן תמומשנה, והחליטה להמתין עם פעילותה השוטפת עד לאישור וחידוש המינויים של חבריה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים