אתוסיה העבירה את מערך התקשורת שלה לענן של אבנט

הפתרון שנבחר יוצר חוויית משתמש עם לקוחות ועובדים בלא הפרעות ללא קשר למיקום, למכשירים או ליישומים בהם נעשה שימוש

רפי שקולניק, מנכ''ל אווייה ישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

אתוסיה העבירה את מערך התקשורת שלה לאווייה (Avaya), היושב על הענן של אבנט תקשורת. כך נודע לאנשים ומחשבים.

חברת ההשמה להיי-טק בחרה בפתרון Avaya IP Office מבוסס ענן הנמצא בחוות השרתים של אבנט תקשורת. הפרויקט כלל הגירה של מערך התקשורת ממהדורה ישנה, שהייתה מותקנת בחצר הלקוח, לגרסה חדשה הפועלת בסביבת ענן ומטפלת במאה שלוחות. את ההטמעה תבצע חברת האינטגרציה CSP Integrate Technology.

הפתרון שנבחר יוצר חוויית משתמש עם לקוחות ועובדים בלא הפרעות ללא קשר למיקום, למכשירים או ליישומים בהם נעשה שימוש. המשתמשים יכולים לבחור בתקשורת של טלפוניה, העברת מסרים, שיחת ועידה, שיחת וידאו ועוד בצורה גמישה ומפלטפורמה אחת. הפתרון משלב יכולות מ-Google for work, Salesforce ו-Microsoft office 365. אבנט תקשורת היא המפיצה בישראל של פתרון שירותי הענן.

"חוויית משתמש אחידה למתקן ולענן"

רפי שקולניק, מנהל פעילות אווייה ישראל, אמר כי "ארגונים נדרשים לחוויית משתמש אחידה למתקן ולענן. ישראל נמנית על המדינות הראשונות בעולם בהן ניתן להזמין את שירותי הענן משותפיה העסקיים של אווייה".

אלכסנדר מורביץ', מנכ"ל CSP, אמר כי "הפלטפורמה מהווה כר לפעילות המשווקים ומאפשרת להם רכישה, הקצאה וניהול של פתרונות הענן לפי צרכי הלקוחות שלהם".

סנדרה לקס, מנהלת מכירת תשתיות באבנט תקשורת, הוסיפה כי "הפתרונות והמוצרים החדשים של אווייה מציעים גמישות, עלות חודשית וחיוב לפי שימוש לצד קלות שימוש. כל אלה מחזקים את היתרונות עבור משתמש הקצה, כמו גם כלל הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים