אורקל רוכשת את חברת ה-SOA אמברפוינט

החברה הנרכשת תשתלב בהיצע תווכת הפיוז'ן של אורקל, וצפויה להגדיל את הנראות שלה ● הרכישה צפויה להסתיים במחצית הראשונה של השנה, והיקפה הכספי לא פורסם ● אנליסטים הופתעו מכך שהעסקה בוצעה רק עכשיו, שכן אמברפוינט ניהלה בעבר מגעים על רכישתה עם מיקרוסופט ואורקל

אורקל (Oracle) הודיעה אתמול (ב'), כי תרכוש את חברת אמברפוינט (AmberPoint) – ספקית תוכנה לניהול ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA). התוכנה הנרכשת תשולב בהיצע תווכת הפיוז'ן של אורקל, ותענה על פערי הנראות בינה לבין ההיצע שלה כיום. הרכישה צפויה להסתיים במחצית הראשונה של השנה. היקפה הכספי של העסקה לא פורסם.

אמברפוינט עוזרת למערכי IT ארגוניים לאבחן ולתקן בעיות הנובעות בעולם ביצועי היישומים שלהם, כמו גם בעיות בתעבורות מידע המבוצעות בסביבת SOA, כאשר יישומים מרובים נדרשים לעבוד יחדיו. יישומים שכאלה יכולים לפעול, לדוגמה, בחברת ביטוח שמטפלת בתהליכי תביעות מורכבים הדורשים הקצאות מיחשוב וחלוקה בין יישומים.

אורקל מתכוונת לנצל את מוצרי אמברפוינט לצורך הרחבת יכולות חליפת ה-SOA שלה, ממשל SOA ולתוכנות לניהול מיחשוב בארגוני ענק. מאורקל נמסר, כי "הטכנולוגיה של אמברפויטנט תסייע לתקן בעיות עוד בטרם אלו תשפענה על התהליכים העסקיים בארגונים".

"הוספת מוצרי אמברפוינט למערך התווכת הפיוז'ן שלנו תספק יכולות ניהול חזקות יותר מקצה לקצה", אמר תומס קוריאן, סגן נשיא בכיר באורקל לפיתוח מוצרים. הוא הוסיף, כי ממשל IT שכזה יאפשר ללקוחות "לנהל את כלל פתרונות ה-SOA שלהם, ויספק נראות וניהול חוצה סביבות מיחשוב הטרוגניות".

"יש לאמברפוינט יכולות נראות לגבי תעבורות עסקיות, שכרגע חסרות להיצע של אורקל", אמר טוני בר, אנליסט בחברת המחקר אובום (Ovum). "לכלי ניהול המיחשוב של אורקל יש נראות טובה מול יישומי אורקל, אולם קשה להם לספק את אותה נראות מול יישומים שאינם של אורקל. הרכישה של אורקל את אמברפוינט תספק לארגונים יותר יכולות של נראות, שאין להם כיום". בר אמר, כי הוא מופתע שאמברפוינט לא נרכשה קודם, שכן "הם פלירטטו בעבר עם אורקל ומיקרוסופט (Microsoft)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים