טלדור תפתח מערכת ניהול רכש לחברה הלאומית לאספקת פחם; ההיקף הכספי: כשלושה מיליון שקלים

המערכת תטפל בכל ההתקשרויות עם ספקי הפחם ובעלי האוניות, ותסייע בתכנון ובקרת כמויות הפחם הנדרשות בכל אתר של חברת החשמל ● שלמה אוזנה, סמנכ"ל קבוצת המערכות בטלדור: "המערכת תשפר את זמינות המידע ואת יכולת קבלת ההחלטות בחברה הלאומית לאספקת פחם"

טלדור תפתח מערכת ניהול רכש ולוגיסטיקה מתקדמת עבור החברה הלאומית לאספקת פחם. היקף הפרויקט מוערך בכשלושה מיליון שקלים.

החברה הלאומית לאספקת פחם בישראל מנהלת את יבוא הפחם שמניע את תחנות הכוח הפחמיות של חברת החשמל. החברה אחראית על כל פעילויות רכש הפחם בעולם, הובלתו דרך הים ואספקתו לתחנות הכוח של חברת החשמל. מערכת המיחשוב הייעודית שתפותח קבוצת המערכות של טלדור, תטפל בכל מחזור החיים של ההתקשרויות עם ספקי הפחם ובעלי האוניות ובהתחשבנות איתם. כן תסייע המערכת בתכנון ובקרת כמויות הפחם הנדרשות בכל אתר של חברת החשמל, תוך התחשבות בגורמים ואילוצים שונים כגון איכות הפחם, נפח האוניות, כמות נדרשת לתקופה, מלאי מקסימלי שניתן לאחסון, ועוד.

שלמה אוזנה, סמנכ"ל קבוצת המערכות בטלדור:  "אנו שהחברה הלאומית לאספקת פחם בישראל בחרה בנו לפרויקט מאתגר זה. הפתרון שנספק לחברה משלב טכנולוגיות של מיקרוסופט (Microsoft) בהן יש לנו ניסיון אדיר, יחד עם מגוון רחב של רכיבי תשתית מוכנים, שיאפשרו לנו לקצר לוחות זמנים ולהבטיח ללקוח פתרון יציב ואיכותי. המערכת תשפר את זמינות המידע ואת יכולת קבלת ההחלטות בחברה הלאומית לאספקת פחם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים