פייסבוק הציגה עיצוב חדש לאתר
השינוי, שהינו האחרון בשורה של שינויים שקדמו לו, אמור להקל על הניווט ברחבי הרשת החברתית ● בין השאר, בעיצוב החדש הושם דגש על האזורים הפופולריים ביותר, דוגמת הפרופילים, עדכוני הסטטוס והקישורים
פייסבוק (Facebook) שוב הציגה שורה של שינויים באתר שלה, שאמורים להקל על המשתמשים את הניווט ברחבי הרשת החברתית. בין השאר, בעיצוב החדש הושם דגש על האזורים הפופולריים ביותר, דוגמת הפרופילים, עדכוני הסטטוס והקישורים, שהוצבו במקומות הבולטים ביותר.
גם כלי הצ'אט זכה למיקום בולט יותר, וכמוהו גם רשימת החברים, אירועים קרובים, ואירועים שבהם משתתפים החברים. בנוסף, העיצוב החדש מקל על המעקב אחר משחקים פופולאריים דוגמת Farmville ו- Mafia Wars. כמו כן, הקישורים לדף הבית ולפרופילים באתר הועברו לפינה הימנית העליונה של המסך.
"בחודשים האחרונים בחנו מספר עיצובים שונים לדף הבית על מנת לשפר את הניווט ולהקל על ההגעה לתפקודים פופולריים", כתב ג'ינג צ'ן, מהנדס של פייסבוק, בהודעה שפרסם בבלוג הרשמי של החברה. לדבריו, "כעת ניתן להגיע בקלות, מהתפריטים שמשמאל למעלה, לכל מה שחדש ומעניין".
תגובות
(0)