מרכז "נא לגעת" ביצע פרויקט איחוד שרתים על גבי תשתית של יבמ; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפרויקט בוצע על קומפיומדיה בטכנולוגיות לינוקס וקוד פתוח לחסכון בעלויות ● במסגרת הפרויקט, שארך שלושה חודשים, אוחדו כמה שרתים הפועלים במשימות שונות ברחבי המרכז, למכונה אחת של יבמ ● לדברי אמיר שוורץ, סמנכ"ל מכירות קומפיומדיה, מטרת הפרויקט הייתה שיפור הזמינות והיציבות, וחיסכון מיידי בעלויות החשמל, שטח הרצפה, ובמיוחד מורכבות התפעול

מרכז "נא לגעת" בנמל יפו ביצע פרויקט לאיחוד שרתים על גבי תשתית של יבמ (IBM). הפרויקט בוצע על ידי קומפיומדיה, המשווקת את מערכות השרתים של יבמ ומתמחה בפרויקטים בתחום איחוד שרתים ווירטואליזציה. הפרויקט, שהיקפו נאמד במאות אלפי שקלים, החל לפני שלושה חודשים והסתיים באחרונה.

מרכז "נא לגעת" מפעיל קבוצת תיאטרון בהשתתפות אנסמבל שחקנים חרשים-עיוורים, בית קפה שמלצריו חרשים ומסעדה המתנהלת בחושך מלא, עם צוות מלצרים עיוורים. במרכז מועסקים כיום יותר משבעים איש, מרביתם חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים.

במסגרת הפרויקט אוחדו כמה שרתים הפועלים במשימות שונות ברחבי המרכז, מבוססי מעבדי אינטל (Intel), למכונה אחת של יבמ, 3400System x. לדברי אמיר שוורץ, סמנכ"ל מכירות קומפיומדיה, מטרת הפרויקט הייתה שיפור הזמינות והיציבות, וחיסכון מיידי בעלויות החשמל, שטח הרצפה, ובמיוחד מורכבות התפעול. "פרויקט איחוד השרתים מיישם וירטואליזציה מלאה מבוססת VMware על גבי תשתית חומרה  בעלויות נמוכות במיוחד", אמר שוורץ, "המטרה הייתה להציג החזר השקעה מהיר וחסכון משמעותי בעלויות. הדבר נעשה בשל שימוש בטכנולוגיות לינוקס וקוד פתוח, שהניב חסכון של מאות רבות של אלפי שקלים".

עשרות אלפי אנשים מהארץ ומהעולם ביקרו במרכז "נא לגעת", מאז הוא נחנך לפני שנתיים, בעקבות הצלחת המופע "אור שומעים בזיג זג", אשר הועלה על ידי עמותת "נא לגעת". העמותה פועלת במטרה לקדם את הצרכים ואת השאיפות של אנשים חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים ושילובם המלא כאזרחים תורמים לחברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    לא להתקרב לחברת קומפיומדיה , החברה מנוהל על ידי 3 נוכלים במסווה של קבוצת חברות , בעצם זאת חברה קטנה עם עובדים זוטרים שמנוצילם על ידי 3 הנוכלים , ועושים קומבינות על הלקוחות העסקיים שלהם . מומחים בשקרים .

אירועים קרובים