גוגל רוצה לפתוח חנות מקוונת שתציע תוספים מצד שלישי ללקוחות של יישומי Google Apps

על פי ידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל, השקת החנות מתוכננת כבר לחודש הבא, ויוצעו בה "תוספי נישה", אשר מציעים תפקודים ספציפיים שאינם נחוצים לכלל המשתמשים ביישומי Google Apps ● בגוגל סירבו להתייחס ישירות לידיעה, אך ציינו, כי "אנו שוקדים, ביחד עם שותפינו, לספק פתרונות נוספים, אך לפי שעה אין לנו מה להוסיף בנושא זה"

בגוגל (Google) מתכוונים לפתוח חנות מקוונת שתציע תוספים מצד שלישי ללקוחות עסקיים שמשתמשים ביישומי Google Apps – על פי ידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). השקת החנות מתוכננת כבר לחודש הבא, ויוצעו בה "תוספי נישה", אשר מציעים תפקודים ספציפיים שאינם נחוצים לכלל המשתמשים ביישומי Google Apps.

כיום מציעה גוגל את Solutions Marketplace, אתר שבו רשימות וסקירות של תוכנות מצד שלישי עבור המשתמשים ביישומי Google Apps ו-Enterprise Search. אולם, באתר זה מופיעות הפניות לאתרי הספקים, והוא אינו פועל כחנות למכירה ישירה של יישומים אלה. מציאות זו עשויה להשתנות.

בגוגל סירבו להתייחס ישירות לידיעה, אך ציינו, כי "אתר Solutions Marketplace מקל על הלקוחות להגיע למוצרים ושירותים מקצועיים. אנו שוקדים, ביחד עם שותפינו, לספק פתרונות נוספים, אך לפי שעה אין לנו מה להוסיף בנושא זה".

על פי הידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל, יידרשו הספקים לשלם חלק מהתמורה על מכירת התוכנות לגוגל, אך לא צוין יחס החלוקה של ההכנסות בין גוגל לספקים. התמריצים שיוענקו לספקים עשויים לעודד את פיתוח הפלטפורמה של גוגל, על חשבון חבילת אופיס הדומיננטית של מיקרוסופט (Microsoft) – אחד המוצרים המצליחים והמכניסים ביותר של ענקית התוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים