בזק בינלאומי תקים את מערך הטלפוניה ברשת סופר-פארם; ההיקף הכספי: תשעה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, יוקם מערך טלפוניית VoIP מבוסס ציוד של סיסקו ובעל יכולות יתירות גבוהות ● בסופר-פארם מעוניינים להביא לחסכון בהוצאות התקשורת, התפעול והאחזקה למשרד הראשי ולסניפי הרשת ● הפרויקט החל לאחרונה, וצפוי להסתיים במהלך 2011

בזק בינלאומי תערוך ברשת סופר-פארם פרויקט רחב היקף לשדרוג מערך תקשורת הנתונים, שבמסגרתו היא תקים מערך טלפוניית VoIP. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בתשעה מיליון שקלים.

הפרויקט, שהחל לאחרונה, צפוי להסתיים בחודשים הראשונים של 2011. במסגרתו תקים בזק בינלאומי בסופר-פארם רשת תקשורת חדשה, שתאפשר שירותי טלפוניה בטכנולוגית VoIP, לצד העברת הנתונים בכלל סניפי הרשת. הרציונל בבסיס הפרויקט היה הרצון להביא לחסכון בהוצאות התקשורת, התפעול והאחזקה למשרד הראשי ולסניפי הרשת.

מערך התקשורת החדש יחליף את המערך הקיים ברשת, שמבוסס על מרכזיות עצמאיות. בהיבט הטכנולוגי, הציוד שיוטמע הוא של סיסקו (Cisco), והוא בעל יכולות יתירות גבוהות, המספקות שרידות וגיבוי של מערך הטלפוניה והתקשורת.

לדברי יוסי כהן, סמנכ"ל ארגון ומערכות מידע בסופר-פארם, "מדובר בפרויקט תשתיתי, שכולל שדרוג של מערך התקשורת בסופר-פארם והפיכתם של יישומי הטלפוניה לחלק בלתי נפרד משירותי ה-IT בחברה". כהן הוסיף, כי "המהלך יאפשר לסופר-פארם להמשיך ולשפר את השירות ללקוחותיה ולסניפים שלה, לצד הוזלה צפויה של עלויות התקשורת הכוללות בחברה".

דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, הוסיף, כי "הקמתה של מערכת תקשורת חוצת-ארגון תורמת למינוף פעילות הרשת בהתרחבותה בארץ ומעבר לים. זאת, מעבר לחסכון הכספי וליעילות התפעולית שבצידה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים