"בינה מלאכותית בענן מסייעת להקמת אתרים מהירה ויעילה יותר"

"פלטפורמת AWS הינה בעלת מגוון פתרונות ועומק טכנולוגי ופיתוחי בעולמות ה-AI, לימוד מכונה, Serverless ו-Big Data", כך אמר יואב אברהמי, ארכיטקט ראשי, Wix.com

יואב אברהמי, ארכיטקט ראשי, Wix. צילום: אלן צצקין

"נניח שאנחנו רוצים לבנות אתר טיולים המאפשר למשתמשי האתר להעלות תמונות של אתרים בעולם, לדוגמה – רומא, ואז לחפש בתמונות דברים שמעניינים אותם. חיפוש על תמונות הוא בעיה מורכבת, היות וקשה לזהות מה יש בתמונה ויש צורך לסמוך על מה שהמשתמש שמעלה את התמונה מספר עליה. פתרונות זיהוי חוזי מבוססי בינה מלאכותית עשויים לסייע ולתת מענה לכך", כך אמר יואב אברהמי, ארכיטקט ראשי, Wix.com.

לאמזון ווב סרוויס (AWS), ציין, "יש מגוון פתרונות בעולמות הבינה המלאכותית: לדוגמה, Amazon Rekognition, המאפשר לזהות באופן אוטומטי מה יש בתמונה. כך, ה-API מאפשר לזהות שיש בתמונה פסל, או תמונה של הרחוב, חניות ואנשים, או שהתמונה היא של אוכל – או שוק. בעזרת ה-API הזה אפשר לאנדקס את התמונות ולאפשר חיפוש תמונות יותר שימושי".

אברהמי הסביר מהו ה-wix code: עד היום, אמר, "לקוחות Wix יכלו לבנות אתרים בעזרת כלי ה-Drag and Drop שלנו, עם יכולות עיצוב מאוד מתקדמות ויכולת להוסיף אפליקציות שונות, כמו חנות וקידום האתר – בלא צורך בכתיבת קוד. קיימים צרכים רבים לאתרים, בעיקר צרכים המותאמים לאתרים מסוימים, אשר לא ניתן לפתח כאפליקציה. זה המקום שבו wix code נכנס לתמונה".

בניית אתרים באופן tailor made

Wix Code, ציין, "מאפשר פתרון Serverless לבניית אתרים באופן tailor made. זאת, תוך זמן הפעלה מהיר של אותו הקוד". המוצר, ציין אברהמי, "מאפשר להוסיף לאתר Wix מספר יכולות חדשות, המאפשרות גמישות רבה בפיתוח פתרונות והתאמת האתר. אלה כוללות יכולת לתכנת ב-Javascript קוד לאתר, קוד לשרת האתר (Serverless) ועבודה עם בסיס נתונים של האתר. יחד עם היכולת לכתוב קוד, מגיעה היכולת להשתמש ב-APIs שונים, של אלפי חברות שונות, המציעות Service as an API".

אמזון ווב סרוויס, הסביר אברהמי, "מאפשרת ללקוחותיה להתממשק לשירותים שונים דרך API. המוצר שלנו, – Wix Code הוא מוצר אינטגרטיבי, המאפשר לבעלי אתרים לצרוך את אותם ה-API. כל שנדרש הוא לחבר את ה-API של AWS עם Wix Code".

"היות ושתי הפלטפורמות כוללות רכיבי Serverless, ל-WAS יש את Lambda – שירות המאפשר הרצת פעולות בענן, בלא צורך בהרמת שרתים. ל-Wix Code יש Backend Code, המאפשר לחבר את שתי המערכות באופן פשוט, כאשר Lambda חושף API עבור האתר, למשל כ-REST API. את ה-API אפשר לצרוך מתוך Wix Code מתוך קוד Backend".

"בחרנו לבנות את Wix Code על הענן של אמזון ווב סרוויס", סיכם אברהמי. "לאור הניסיון הטוב שלנו בעבודה ובפיתוח על פלטפורמה זו. מדובר בפלטפורמת ענן מובילה, בעלת מגוון פתרונות ועומק טכנולוגי ופיתוחי בעולמות הבינה המלאכותית, לימוד מכונה, Serverless ו-Big Data".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים