אקזיט כחול-לבן: סייברארק רוכשת את Vaultive בעשרות מיליוני שקלים

הרכישה תאפשר לסייברארק לספק חוויית משתמש נוחה יותר למנהלים של סביבות הענן ולמשתמשים העסקיים הפריבילגיים ● זאת, תוך הרחבת הבקרה והאבטחה הפרואקטיביות

אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק. צילום: יח"צ

אקזיט כחול-לבן: סייברארק (CyberArk) הישראלית רכשה נכסים מסוימים של Vaultive, ספקית טכנולוגיית אבטחה והצפנת מידע בענן. העסקה נסגרה היום (ב'). היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בעשרות מיליוני שקלים.

Vaultive הוקמה בשנת 2009 על ידי מעיין טל ובן מצקל, יוצאי ממר"ם ו-8200. היא מספקת פתרונות קידוד נתונים בענן. החברה פיתחה הצפנת מידע מתוחכמת, המאפשרת להפוך את השילוב בין יישומים על גבי השרתים ובין הענן – לבלתי מורגש. עוד מספק הפתרון שפותח על ידי הנרכשת ייעול של המעבר מהענן ואליו. המוצר של החברה מאפשר לשמור על רמת האבטחה ולשפר את מהירות עיבוד הנתונים, באמצעות "מפתח" לתוכן הרגיש, עוד לפני שהוא החל בשינוע. כך, לא משנה היכן נמצא המידע – רק ללקוחות תהיה גישה אליו. לנרכשת יש משרדים בתל אביב ובניו יורק. היא ערכה עד היום ארבעה סבבי גיוס, בהם גויסו 19 מיליון דולר.

הרוכשת מספקת פתרון המאפשר להגן על חשבונות פריבילגיים מפני פריצה בכל סביבות מערכות המידע הארגוניות – בשרתי הלקוח, בסביבות ענן היברידיות ובתהליכי DevOps. עם הטכנולוגיה של Vaultive, סייברארק תספק שקיפות ובקרה מוגברת על משתמשים עסקיים בעלי הרשאות חזקות, וכן על מנהלי שירותי ה-SaaS, ה-IaaS וה-PaaS. חוויית המשתמש של Vaultive, המתאימה למשתמשי ענן ומובייל, תאפשר לסייברארק לאבטח משתמשים וחשבונות אלה – שהינם יעד מבוקש לאיומי סייבר.

"נשלב את הטכנולוגיה של Vaultive כדי להגביר באופן יזום את ההגנה על ארגונים החשופים לתקיפות הולכות וגוברות בסביבות ענן", אמר אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.

"הרכישה תאפשר לנו להאיץ את אסטרטגיית האבטחה שלנו בסביבת ענן. בעקבות הרכישה, נהיה ספקית אבטחת המידע היחידה המיישמת פתרונות אבטחה לחשבונות פריבילגיים של מנהלי אדמין ושל המשתמשים העסקיים הפריבילגיים – בסביבות ענן".

בן מצקל, מייסד ו-CTO של Vaultive, אמר כי "לקוחות מצפים ליישם גישת אבטחה אחידה ורציפה, מחוות השרתים ועד לענן. שילוב שתי הטכנולוגיות יענה על צורך קריטי זה. נקדם באופן מושכל את רמת האבטחה הארגונית, באמצעות אסטרטגיה של אבטחת חשבונות פריביליגיים בסביבת ענן".

חברה ישראלית רביעית שנרכשה

הרכישה מהיום היא הרביעית אותה ערכה סייברארק. במרץ 2016 היא רכשה את אגתה (Agata Solutions) הישראלית. היקף הרכישה לא נמסר אך על פי דיווחים מסתמן כי הוא עומד על מיליוני דולרים. אגתה, היושבת בהוד השרון, פיתחה תוכנות לזיהוי מוקדם של מתקפות סייבר, המתבססות על ניתוח הפעילות הרשתית – Deep Packet Inspection (ניתוח מעמיק של תעבורת רשתות) וגילוי פעילות אב-נורמלית. הניתוח מביא לאיתור ולזיהוי פעילות של האקרים וגורמים זדוניים, העוסקים בגניבת סיסמאות או הרשאות. כל הפעילות הזו נעשית לטובת איתור וניתוח מתקפות הסייבר בזמן אמת.

באוקטובר 2015 רכשה סייברארק את ויופיניטי (Viewfinity), המספקת פתרון לניהול הרשאות בסביבת Windows וכן לניהול הרשאות של תוכנות.

מעט לפני, באוגוסט 2015, הספיקה סייברארק לרכוש את Cybertinel, הישראלית אף היא, תמורת עשרות בודדות של מיליוני דולר. הייתה זו הרכישה הראשונה של סייברארק מאז הנפיקה בבורסת נסדא"ק, בערב ראש השנה לפני ארבע שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים