אמן תטמיע מערכת קשרי לקוחות של מיקרוסופט בבינת תקשורת; ההיקף הכספי: כ-800 אלף ש'

הפתרון יתבסס על תשתית 4 Dynamics CRM, ויכלול, בין היתר, פורטל לקוחות שיאפשר לעקוב באופן צמוד אחר תהליך הטיפול בקריאות השירות ● יגאל יצחקי, מנמ"ר בינת תקשורת: "יישום המערכת הוא מהמורכבים מסוגו בישראל"

קבוצת אמן תטמיע בבינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, את פתרון מערכת קשרי הלקוחות Dynamics CRM 4 של מיקרוסופט (Microsoft). הפתרון יוטמע באגפי המכירות, השירות וההנדסה של בינת תקשורת, והיקפו הכולל מוערך בכ-800 אלף שקלים.

המערכת מבוססת ה-Web תהיה מקושרת בצורה אינטגרטיבית לסביבות העבודה של מיקרוסופט – אופיס (Office) ואואטלוק (Outlook). קישורה למערכת ה-ERP הקיימת אמור לאפשר לבינת תקשורת תהליך מכירה ושירות רציף וללא הפסקות. בין השאר, המערכת תכלול פורטל לקוחות, שיאפשר לעקוב באופן צמוד אחר תהליך הטיפול בקריאות השירות.

יגאל יצחקי, מנמ"ר בינת תקשורת: "בחרנו במערכת ה-CRM של מיקרוסופט בשל רמת התאימות לתשתיות שלנו, ובשל סביבת העבודה וגמישות הפיתוח. יישום המערכת הוא מהמורכבים מסוגו בישראל: בנוסף למודול המכירות התומך בתהליכי השיווק והמכירה, המערכת תתמוך בכל תהליכי השירות הזורמים בחטיבות, ובתחומים כגון פרויקטים; מיחשוב; תקשורת; תקשורת וידאו; מעבדת תיקונים; מיקור חוץ; ואתרי לקוחות מרוחקים כמו אלה של מע"צ וישרוטל. בראיה עתידית, אנו מאמינים שמיקרוסופט תמשיך לקדם ולפתח את יכולות המערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים