Quest מרחיבה את פעילות המו"פ בישראל ומגייסת עובדים נוספים

החברה פצחה במהלך לגיוס עובדים חדשים בתחומי פיתוח תוכנה וארכיטקטורת ענן, ומצבת כוח האדם שלה תגדל ב-30% בשנתיים הקרובות

Quest ישראל מגדילה את מרכז המו"פ שלה ותגייס בשנתיים הקרובות עובדים נוספים, כך נודע לאנשים ומחשבים.

כיום מעסיקה Quest בישראל כמה עשרות עובדים, רובם המכריע במרכז המחקר והפיתוח המקומי של החברה. החברה פצחה במהלך לגיוס עובדים חדשים בתחומי פיתוח תוכנה וארכיטקטורת ענן, ומצבת כוח האדם שלה תגדל ב-30% בשנתיים הקרובות.

ב-1999 רכשה Quest את הסטארט אפ-הישראלי נפטון, שפיתח טכנולוגיות איסוף מידע מבסיסי הנתונים של אורקל (Oracle). על בסיס הרכישה היא הקימה את מרכז המחקר ופיתוח שלה בישראל, המונה כיום כמה עשרות עובדים וממוקם באור יהודה, ובראשו עומד דוד בן בסט. Quest גם רכשה בארץ ב-2009 את הסטארט-אפ מונוספייר (MonoSphere), שסיפק פתרונות תוכנה לניצול משאבי אחסון וגיבוי נתונים.

דל (Dell) רכשה את Quest ביולי 2012 תמורת 2.4 מיליארד דולר. ביוני 2016 דל מכרה את עסקי התוכנה שלה בשני מיליארד דולר, לרבות אלה של Quest, על מנת לממן את רכישת הענק של EMC.

"אנו מושפעים ישירות מהחזרה של החברה לפעילות עצמאית", אמר בן בסט לאנשים ומחשבים. "כחברה עצמאית, יש לנו את היכולת לפעול בגמישות, עם צמיחה שאנו חווים בפיתוח, במכירות, ובנוכחות בשוק".

"מניע נוסף לצמיחה שלנו נוגע בשינויים שעולם התשתיות בכלל, ועולם בסיסי הנתונים בפרט עוברים: נדרשת כיום, יותר מתמיד, פלטפורמה טכנולוגית מלאה ואחודה לניטור כולל של התשתיות – אלו שבארגון, בענן ובשילוב ביניהן. כוח האדם במרכז הפיתוח הישראלי מביא עימו ניסיון עשיר בתחום ניטור בסיסי הנתונים ומהווה את ליבת הפיתוח ברמה העולמית".

גיל באומל מנהל זרוע המכירות והשיווק של Quest. צילום: יח"צ

גיל באומל מנהל זרוע המכירות והשיווק של Quest. צילום: יח"צ

Quest הוקמה ב-1987, היא מונה 3,500 עובדים ולה כארבעה מיליון משתמשים. החברה מפתחת ומשווקת כמה סוגי פתרונות: ניהול וניטור של בסיסי נתונים; ניטור ואבטחת תשתיות מיקרוסופט (Microsoft); וניהול התקני קצה וסביבות המשתמשים. זרוע המכירות של החברה בישראל נוהלה שנים רבות על ידי נציג מהמטה האזורי, וב-2016 מונה גיל באומל להקים את זרוע המכירות והשיווק שלה בארץ.

בסיס נתונים כשירות

"תחום בסיסי הנתונים עובר שינוי מהיר בשנים האחרונות", אמר בן בסט, המנהל בנוסף למרכז המו"פ בישראל, גם גופי פיתוח של החברה באוסטרליה, סין וצפון אמריקה. "מחשוב ענן תופס תאוצה ויותר ויותר ארגונים עוברים להשתמש בשירותים של בסיסי נתונים המנוהלים בענן – Database as a Service".

"IDC מראה גידול שנתי של 50% בשימוש בשירותים אלו. בנוסף, אנחנו רואים מעבר מסיבי של ארגונים לשימוש בבסיסי נתונים במודל קוד פתוח, לרבות סביבות ייצור קריטיות. כמו כן, חלה התרחבות בתחום ה-Big Data שמאתגר את עולמות בסיסי הנתונים המסורתיים ומחייב אותם מציאת פתרונות המאפשרים יכולת גידול וגמישות".

לדבריו, "אנו עם היד על הדופק לשינויים בתחום, ובדגש על פתרונות הניטור לבסיסי הנתונים. ליבת הפיתוח לתחומים אלה נמצאת כאן בישראל, השקענו רבות בפיתוח הדור הבא של פתרונות אלה, עם פתרון SaaS בענן, שיאפשר ניטור היברידי של בסיסי הנתונים – בארגון, בענן ובמשולב. לפתרון יהיו יכולות אנליטיקה מתקדמות שיאפשרו ניטור – לא רק של מה שקורה ומה שהיה, אלא יכולת לחזות בעיות ותקלות ותיקון פרואקטיבי שלהן".

מעבר תשתיות ה-IT לענן

"Quest נחשבת היום לאחד ה-ISV's הגדולים בעולם", ציין באומל. "היא אחת השותפות הגדולות של מיקרוסופט לתחומי הגירה, ניהול, ניטור ואבטחה של תשתיות מיקרוסופט. בנוסף, יש לנו פתרונות לרגולציית ה-GDPR ומקבילתה הישראלית שייכנסו לתוקף במאי".

"בסיס הלקוחות שלנו בישראל רחב וכולל אלפי לקוחות בכל מגזרי המשק", סיכם באומל. "בשנה החולפת חווינו גידול של עשרות אחוזים במכירות. המעבר לענן מתבצע באיטיות בארגונים בישראל, אך הוא מתרחש. הפלטפורמה שלנו עונה גם לסביבת הענן, מקלה על ארגונים את המעבר לענן. עיקר הצמיחה שלנו בשוק המקומי מקורו בתהליכים אלה ובצורך לשפר את אבטחת המידע הארגונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים