רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר, פורש מתפקידו

צולר משמש בתפקיד מזה עשור ומסר כי הוא פורש "לפני שאגיע למיצוי" ● הוא הוביל את החברה, שהחדירה את הפלטפורמות הדיגיטליות לעולם הביטוח, לרווחיות, וזכה בתואר המנכ"ל המצטיין בתחרות של אנשים ומחשבים

רביב צולר, מנכ"ל כיל. צילום: ניב קנטור

רביב צולר, מנכ"ל IDI, שמפעילה את המותג ביטוח ישיר, הודיע על סיום תפקידו – כך מסרה היום (ב') החברה בהודעה לבורסה. טרם נמסר על זהות המחליף.

צולר מונה למנכ"ל IDI ב-2008, לאחר שהיה במשך שנים בעולם ההיי-טק והטכנולוגיה. הוא נמנה על מייסדי נס טכנולוגיות, שימש כמנכ"ל וכנשיא שלה ואף הוביל אותה להנפקה בנאסדא"ק ב-2004, שהוגדרה אז כהנפקה הישראלית הגדולה ביותר בבורסה האמריקנית. לפני שייסד את נס, היה צולר שותף באייפקס מוטבים, שמוכרת כדש אייפקס.

IDI הוקמה ב-1994. היא חברה בת של צור שמיר ונחשבת לחלוצה בענף הביטוח, בהיותה החברה הראשונה שמוכרת פוליסות בהתבסס על פלטפורמות דיגיטליות. הדבר הביא לחברות ביטוח נוספות שהלכו בעקבותיה והוקמו כטכנולוגיות בלבד, או הוסיפו פלטפורמות דיגיטליות לשירותים שהן מציעות, וגרם לשינוי אופן העבודה בחלק מתחומי הביטוח המסורתיים. כיום, 80% מלקוחות ביטוח ישיר פעילים בדיגיטל ו-80% מהתקשורת של החברה מול הלקוחות נעשית בדרך זו.

מנכ"ל מצטיין ביישום טכנולוגיות

צולר נחשב למנכ"ל מוצלח, שהביא את החברה לרווחיות. ברבעון האחרון של 2017 היא דיווחה על רווח של 27 מיליון שקלים. כך גם מבחינה טכנולוגית: אשתקד זכה צולר באות המנכ"ל המצטיין בתחרות Best CEO Awards של אנשים ומחשבים. בנימוקי הזכייה נכתב כי "צולר היה יזם ומעורב בכל הנעשה במערכות המידע בחברה, סייע ללא ליאות בכל היבט וייצג את האינטרסים מול מועצת המנהלים – לטובת מימוש חזון הדיגיטל של ביטוח ישיר". עוד נכתב כי הוא "מוביל את ביטוח ישיר להקמת מערך דיגיטלי יוצא דופן באיכותו, מהמתקדמים בעולם. הדבר נותן אותותיו באופן עקבי בתוצאות העסקיות ובהשאת הערך של החברה".

בשנה האחרונה עוברת IDI טרנספורמציה דיגיטלית, המבוססת על פיתוח עצמי של מערכות הליבה, ובשנה הקרובה היא תיכנס לתחום הענן. מנמ"ר וסמנכ"ל החברה, יבגני וולפין, יקבל בשבוע הבא את אות המנמ"ר המצטיין בטקס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, שיתקיים כחלק מאירוע KickOff 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים