C-Data תפיץ את פתרונות Nvidia בישראל לשוק האנטרפרייז

"אנו רואים צעד קדימה, נותנים מענה מקיף לביקושים בשוק ומשלימים את סל הפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה עם יצרן זה", כך לדברי טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות C-Data

טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות ב-C-Data

Nvidia, העוסקת בתחום הבינה המלאכותית והמעבדים הגרפיים (GPU), מינתה את C-Data כמפיצה של פתרונותיה בישראל.

Nvidia הקימה בישראל מרכז פיתוח, ובשנה האחרונה גם פעילות פיתוח עסקי שיווק ומכירות, והינה חברת מעבדים גרפיים אשר בעזרתם ובעזרת ספריות התוכנות אותן החברה מפתחת, ניתן ליישם פתרונות בתחומי הבינה מלאכותית, למידה עמוקה, אבטחת סייבר, ביטחון וערים חכמות, Analytics, רפואה, מכוניות אוטונומיות ועוד.

לדברי יניב בן עמי, מנהל פעילות האנטרפרייז של Nvidia בישראל, "C-Data היא מפיצה מובילה בישראל בתחום המחשוב. הבחירה בה כשותפה לדרך אשר עם הניסיון שצברה ועם הקשרים שלה עם השותפים העסקיים המובילים בישראל, תוכל לתמוך במערך המשווקים שאנו מקימים כעת בכדי לענות על הביקוש למוצרי החברה".

טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות C-Data, אמרה כי "מוצרי Nvidia הינם מוצר משלים לעולמות ה-System, אבטחת מידע ותקשורת, מוצרים אותם אנו מוכרים שנים רבות. כחברת הפצה, אנו רואים צעד קדימה, נותנים מענה מקיף לביקושים בשוק ומשלימים את סל הפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו. אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם יצרן זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים