"ארגונים נדרשים לניהול ותפעול פעילויות אנשי השטח"

"יש לנייד את אנשי השטח של הארגון בצורה דיגיטלית, מעכשיו לעכשיו, עם אפליקציות הפועלות בצורה מתמשכת", כך אמר דני בלטוך, סמנכ''ל פיתוח עסקי, נטאלייזר

דני בלטוך, סמנכ''ל פיתוח עסקי ושיווק בנטאלייזר. צילום: ניב קנטור

"משרדי הממשלה, כמו גם הרשויות המקומיות, נדרשים לתשתית בעזרתה ניתן יהיה לנהל ולתפעל את הרוב המוחלט של פעילויות השטח המרובות והמגוונות של העובדים הנמצאים בשטח", כך אמר דני בלטוך, סמנכ"ל פיתוח עסקי, נטאלייזר.

בלטוך דיבר בכנס World e-Gov Forum 2017. הכנס בנושא מחשוב ממשלתי, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ג') באולם אירועים LAGO בראשון לציון – זו הפעם ה-18 ברציפות. לכנס הגיעו מאות משתתפים, והנחו אותו ד"ר נחמן אורון, יועץ בכיר לתקשוב הממשלתי, ויקטור אררה, יועץ מחשוב לתחבורה, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

בלטוך הציג את Gazpacho, פלטפורמה שפותחה על ידי נטאלייזר בישראל, על בסיס כ-20 שנות ניסיון בפיתוח יישומים לניהול אנשי שטח. זו מאפשרת לדבריו, "לכל לקוח ועבור כל פעילות, להגדיר בזמן המינימלי, וליישם בשטח את הפעילות הרצויה – ולהעניק לאנשי השטח יכולות דיווח מתקדמות".

ממשק אחיד ופשוט לכל סוגי הפעילויות

הוא ציין כמה מהמודולים שבמערכת: איתור מיקום, סריקת תעודות, שילוב סוגי מידע, דיווחים, ניהול תהליכים, חתימה גרפומטרית על מסמכים, וידיאו לייב ומשימות. לדבריו, "המודולים הללו משולבים יחד, ביישום נייד המאפשר עבודה גם במצב לא מקוון. הטמעת המערכת נעשית בצורה פשוטה, יש לה ביצועים מהירים ויכולת התמודדות עם כמויות עצומות של מידע, עם ממשק אחיד ופשוט לכל סוגי הפעילויות".

בלטוך סיים בהציגו כמה דוגמאות לעבודת המערכת. כך, אמר, היא הוטמעה במערך הבקרה של החברה למשק וכלכלה, לטובת המפקחים המספקים מאות אלפי דיווחים בחודש, "במכלול של תהליכים, לרבות ביקורים בבתי ספר, או בדיקת מערכי האבטחה".

חברת החשמל, ציין, "היא לקוח ותיק שלנו לטובת מאות אנשי השטח שלה, המדווחים על פריסת מונים, או על הרס שלהם". בעיריית תל אביב-יפו, אמר, המערכת משרתת עשרות פעילויות, ביניהן תחזוקת החינוך בעירייה, במאות בתי הספר בעיר. משרד התחבורה, ציין בלטוך, מסתייע במערכת לטובת פיקוח ובקרה בשטח על כל מערך האוטובוסים בישראל, "200 מפקחים מדווחים כלקוחות סמויים באוטובוסים, הכל נעשה במכשירים הסלולריים, בלא נייר".

"בניגוד למערכות אחרות, Gazpacho איננו פתרון ספציפי אלא פלטפורמה, המאפשרת מגוון של פתרונות, המותאמים במדויק לצורכי הארגון", סיכם בלטוך, "בעולם הפעילות הממשלתית, הערך המוסף של פלטפורמה כזו הוא רב. ניידו את אנשי השטח שלכם בצורה דיגיטלית, מעכשיו לעכשיו, עם אפליקציות הפועלות בצורה מתמשכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים