המצב בהאיטי מעורר עניין רב בטוויטר: ארבעה מעשרת הנושאים הפופולריים קשורים לרעידת האדמה

כמו בהפגנות שאירעו בשנה שעברה באיראן, משתמשים הגולשים בטוויטר להעברת מסרים בכל הנוגע לרעידת האדמה, וכן לפרסום הודעות זעזוע, אבל, צער או זעם ● גם גולשי פייסבוק מגלים התעניינות במצב, ודובר מטעם האתר מסר, כי בכל דקה מתפרסמים יותר מ-1,500 עדכוני סטטוס שהמילה "האיטי" כלולה בהם

רעידת האדמה שאירעה שלשום (ג') בהאיטי, בעוצמה של 7 בסולם ריכטר ועם, על פי ההערכות, מאות אלפי הרוגים, היא אסון הטבע הגדול ביותר שאירע ב-"עידן טוויטר (Twitter)". על פי הנתונים המתפרסמים באתר של הרשת, ארבעה מבין עשרת הנושאים הפופולריים ביותר בו קשורים להאיטי.

הפופולריות הרבה ביותר שייכת לנושאים Port-au-Prince (פורט או-פרינס, בירת האיטי), Help Haiti ו-Yele (המוזיקאי והמפיק ווייקלף ג'ין, יליד האיטי, שהכריז שמי שישלח למספר טלפון מסוים הודעה עם המילה Yele יחויב בחמישה דולרים, שייתרמו לקרן סיוע לנפגעים ברעידת האדמה בהאיטי).

מאז שהוקם ב-2006, הפכה טוויטר לאחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר. בעקבות רעידת האדמה בהאיטי, אפשר למצוא באתר הודעות רבות של ארגונים דוגמת הצלב האדום ויוניצ"ף (UNICEF), חדשות מהאזור, עדכונים על מניין הנספים ובקשות לסיוע באיתור נעדרים. ניתן למצוא בו גם ביטויים לזעזוע, אבל, צער או זעם.

רעידת האדמה בהאיטי מעוררת עניין גם ב-פייסבוק (Facebook): דובר הרשת החברתית, לארי יו, מסר שמאז שהיא קרתה, עולה מספר עדכוני הסטטוס שיש בהם את המילה "האיטי" על 1,500 בדקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים