בוב האמר, קומוולט: "העולם עובר מ-IT ל-DT"

לדברי נשיא ומנכ"ל החברה, "ככל שאנו נעים מעולם IT לכיוון עולם DT, ארגונים נדרשים לעבור מאסטרטגיות השקעה המונעות על ידי טכנולוגיה חדשה, לכיוון החלטות שמבוססות על הדרך הטובה ביותר בה ניתן לנהל, להגן ולהשתמש בנתונים - תוך בניית תשתיות מתאימות לתמיכה בחזון זה"

08/11/2017 11:51
בוב האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט. צילום: רן מירון

בוב האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט (Commvault), פתח את כנס Go 2017 – שמתקיים השבוע בוושינגטון הבירה – והציג בפני 2,000 המשתתפים כיצד רעיון "פשטות רבת העוצמה" (Powerful Simplicity) מאפשר לארגונים להשיג יעדים נחשקים באמצעות מיקוד בנתונים.

לדברי האמר, "עלייתם של היבטים כמו עננים ציבוריים, פרטיים והיברידיים, תקנות פרטיות נתונים, איום הולך וגדל מפני התקפות סייבר, כמו גם הצורך באנליטיקה עסקית – הפכו את הגישה המסורתית לנתונים ללא רלוונטית".

האמר הסביר בנאומו במליאה כיצד קומוולט מסוגלת לסייע לארגונים להגיע לפשטות רבת העוצמה באמצעות פלטפורמת הנתונים שלה, כמו גם פונקציונליות רחבה יותר וחידושים שמעצימים את פשטות השימוש בפלטפורמה, אשר כוללת את תוכנת HyperScale, התקן HyperScale, ופרוטפוליו ניתוח הנתונים של החברה.

בדבריו, תיאר האמר את השינוי המשמעותי שמתרחש עתה בשוק ה-IT – ממיקוד בתשתיות לגישה אסטרטגית ממוקדת נתונים. השימוש הגובר בעננים ציבוריים, פרטיים והיברידיים, מאיץ לדבריו, עוד יותר שינוי זה, "כיוון שצומח בארגונים צורך דחוף במניעת התקפות סייבר והתאוששות מהן, ציות ל-GDPR ורגולציות אחרות שנוגעות לפרטיות נתונים, כמו גם שימוש בטכנולוגיות אנלטיקה שמטרתן לחולל תובנות עסקיות טובות יותר".

להוביל לחדשנות ובידול תחרותי

האמר הציע למשתתפים גישה הוליסטית יותר בכל הנוגע לניהול נתונים ואסטרטגיית השקעה בנתונים, כדי להוביל לחדשנות ובידול תחרותי, בעידן זה שממוקד בנתונים.

"כאשר סביבות הארגונים הופכות מורכבות יותר – בשל ריבוי עננים, תשתיות מקומיות ופתרונות ניידות – CIO ומקצועני IT מחפשים שותפים אמינים אשר יכולים להציע פתרונות מקיפים, בגישות פשוטות שיביאו לטרנספורמציה הדיגיטלית לה הם מצפים. קומוולט ממוצבת באופן ייחודי בשוק, כך שהיא מסוגלת לממש את הבטחת הפשטות רבת העוצמה שטמונה בפלטפורמת הנתונים שלה ובגישתה הייחודית לעיצוב תוכנה", אמר.

"הפתרון שלנו מאפשר לארגונים למנף הגנה של נתונים על גבי תשתית בקנה מידה גדול, ומבדלת אותנו הן מחברות נישה והן ממתחרים גדולים אחרים שמציעים פתרונות בתחום".

לדברי האמר, "הפלטפורמה שלנו מאפשרת להעביר נתונים מכל תשתית באתר החברה אל כל צורת ענן ובחזרה, תוך שימוש בממשק משתמש מודרני, גמיש וקל לשימוש, שמאפשר העצמה של היבטים כמו תזמור ואוטומציה".

"בקומוולט האמנו תמיד במיקוד חזק בנתונים, בכל הנתונים, ורק בנתונים – ורעיון זה מעולם לא היה רלוונטי יותר ממה שהוא עתה. ככל שאנו נעים מעולם IT לכיוון עולם DT, ארגונים חייבים לעבור מאסטרטגיות השקעה המונעות על ידי טכנולוגיה חדשה, לכיוון החלטות שמבוססות על הדרך הטובה ביותר בהן ניתן לנהל, להגן ולהשתמש בנתונים, תוך בניית תשתיות מתאימות לתמיכה בחזון זה".

האמר חזר והדגיש שוב ושוב בנאומו שהנתונים נמצאים כעת במרכז המהפכה הדיגיטלית. "הנתונים מאפשרים לארגונים להיות זריזים יותר ולהגיע להחלטות מושכלות יותר, ולכן ניהול הנתונים הוא הבסיס למהפכה הדרושה". לדבריו, "מומחים בתעשייה אומרים שה-DT כבר ממש קורה מסביב".

להגן, לנהל, לאבטח ולהשתמש בנתונים

"הענן שינה הכל ולכן הגישות המסורתיות לא עובדות עוד עבור ארגונים; הענן שינה את חשיבתנו לכיוון כל אלמנט כשירות, אך גם לגמרי הוסיף סיבוכיות עצומה בשל ריבוי עננים. התקפות סייבר הפכו דבר בטוח; אין לשאול עוד האם זה עלול לקרות, אלא מתי זה יתרחש. ארגונים שלמים נאלצים להפסיק את פעולתם בשל התקפות סייבר. משילות וציות גם הם נמצאים בעדיפות גבוהה, בשל הצורך בפרטיות נתונים והאימוץ הנדרש של הרגולציות".

לדברי האמר, "באופן היסטורי, iT היה ממוקד בשיפור תשתית האחסון, המחשוב והתקשורת, אולם עתה יותר מאי פעם, ה-CIO וה-CEO מתחילים להכיר בכך שהם זקוקים להבין ולהגדיר את הדרישות הקריטיות של הנתונים, ואז לעשות שימוש בדרישות אלו כדי להניע לגבי תשתיות IT. הבכירים בארגונים החלו לתעדף השקעות IT בהתחשב באיך ואיפה יש להגן, לנהל, לאבטח ולהשתמש בנתונים".

האמר התמקד בדבריו במגמות שמניעות את השינוי לכיוון DT: עננים, צורך בהתמודדות והתאוששות מסיכונים ואיומים, ציות ודרישות לפרטיות, ואנליטיקה כמנוף עסקי.

"כדאי שנכיר בכך שה-IT ההיברידי נמצא כאן כדי להישאר, כיוון שהוא מתאים יותר למציאות העכשווית של הדטה סנטר. קיימת דרישה גבוהה לזריזות ללא תפרים, כדי לאפשר ללקוחות לעשות שימוש בכל ענן או עננים ולפרוש כל תשתית וכל יישום", אמר.

לדבריו, "יש צורך דחוף מובן להתאוששות מאיומים וסכנות סייבר, שמתמקדות בנתונים ולא בתשתיות עצמן. הוצאות האבטחה גבוהות מאי פעם, אולם המיקוד צריך לעבור להתאוששות הנתונים, כיוון שהשאלה היא לא האם ההתקפה תגיע – אלא מתי התקפת סייבר תפגע בארגון שלכם".

"המעבר מIT ל-DT צפוי להיות עניין מסובך עבור ארגונים, הסביר, וזאת כיוון שבעולם ה-IT ההיברידי הארגונים נדרשים להתמודד עם מורכבות גבוהה שנגרמת מעבודה עם עננים מרובים, וירטואליזציה, ניידות וצורך באנליטיקה".

"פשטות רבת עוצמה מבחינתנו היא דרך לפתור בעיות נתונים מסובכות באופן מקיף, אך תוך דגש על פשוט, כאשר הכוונה היא לכך שיהיה זה פתרון נוח לרכישה, פרישה, שימוש וניהול. בעוצמה כוונתנו ליכולות גבוהות להתאוששות, גיבוי, אבטחה, משילות, אנליטיקה, מעבר לכל הסביבות – ענן ציבורי, פרטי, מערכות Legacy, נקודות קצה ובל נשכח אינטרנט של הדברים. כל זאת, תוך יכולת להניע בשטף נתונים בין התשתית באתר לעבר כל ענן ובחזרה ממנו, ולאפשר דרכים חדשות להתאושש מאסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים