ההסתדרות ביצעה פרויקט איחוד שרתים מבוסס Hyper-V של מיקרוסופט; ההיקף: 150 אלף שקלים

הפרויקט, שנמשך חודשיים, בוצע על ידי חברת דריו וכלל הסבה של כ-20 שרתים בודדים למערך של שלושה שרתי להב של HP ● יורם שולטהייס, מנמ"ר הסתדרות העובדים הכללית החדשה: "בעזרת טכנולוגיית הוירטואליזציה של מיקרוסופט הצלחנו להגדיל את הגמישות התפעולית ואת שרידות המערכות"

חברת דריו ביצעה פרויקט קונסולידציה של שרתים בהסתדרות העובדים הכללית החדשה באמצעות טכנולוגיית הוירטואליזציה Hyper-V של מיקרוסופט (Microsoft), המובנית במערכת ההפעלה לשרתים Windows Server 2008, וקונסול לניהול מרכזי של שרתים Virtual Machine Manager 2008. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-150 אלף שקלים.

הפרויקט, שנמשך חודשיים, כלל הסבה של כ-20 שרתים בודדים למערך של שלושה שרתי להב חזקים במארז להבים של HP, עם צפי גידול לארבעה שרתים במהלך 2010. כל השרתים הוכנסו לעבודה וירטואלית מלאה, בעבודה מלאה מול מערך האחסון, כולל פתרונות שרידות וניצול משאבים.

יורם שולטהייס, מנמ"ר הסתדרות העובדים הכללית החדשה, אמר, כי "בעזרת טכנולוגיית הוירטואליזציה של מיקרוסופט הצלחנו להשיג את מטרות הפרויקט שהיו בראש ובראשונה צמצום כמות השרתים, והנגזרות הנובעות מכך, כגון: עלויות, שטח רצפה, חשמל ומיזוג. כמו כן הצלחנו גם להגדיל את הגמישות התפעולית ואת שרידות המערכות, ואנו מוכנים כעת עם מענה תשתיתי לפרויקט המידע המתוכננים שלנו, ובמרכזם ה-CRM".

לדברי גור פרופר, מנהל שיווק תחום וירטואליזציה במיקרוסופט ישראל, "טכנולוגיית הוירטואליזציה של מיקרוסופט – Hyper-V – מציעה כר נרחב של אפשרויות לחסכון במערך ה-IT של כל ארגון. הטכנולוגיה בשלה לשימוש הן ברמת האנטרפרייז והן בקרב ארגוני SMB, ואנו מזהים אימוץ מהיר שלה בקרב יותר ויותר מקבלי החלטות במגזר הארגוני והעסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים