גוגל: השקת ה-Pixel החדש – מוקדם מהצפוי

ב-4 באוקטובר תשיק ענקית הטכנולוגיה ממאונטיין וויו רשמית את מכשירי הגדל החדשים שלה, שבינתיים יש כבר כמה וכמה פרטים מסקרנים אודותיהם

הבכור מקבל הכל. ה-Pixel של גוגל. צילום: יח"צ

עכשיו זה רשמי: למרות ההערכות שלפיהן ה-5 באוקטובר יהיה היום שבו גוגל (Google) תשיק את הדור השני של טלפוני הפיקסל (Pixel) שלה, מתברר שזה יקרה יום קודם.

השינוי נחשף במודעות ענק שפיזרה החברה בערי ארצות הברית הגדולות, כשלאחר מכן היא גם שחררה סרטון וידיאו ביוטיוב (YouTube), שמציג כמה נקודות התייחסות לגבי המכשירים החדשים, ומסתיים בתאריך הצגתם.

אחרי ההשקות הגדולות של סמסונג (Samsung), עם ה-Galaxy Note 8, ושל אפל (Apple), עם שלושת מכשירי ה-iPhone החדשים, אחד הדברים המעניינים ביותר הוא לראות במה גוגל תצליח להפתיע עם המכשירים שלה, כשהדבר היחיד שברור לחלוטין כרגע הוא שכמו בדור הראשון, גם הפעם יהיו שני מכשירים: Pixel 2 ו-Pixel 2 XL.

ומה בנוגע למפרט?

יש עוד דברים וודאיים לגבי המכשירים. לפחות אחד מהם, אם לא שניהם, יצויד כמו רוב מכשירי הדגל שקיימים כיום בשוק, ב-Snapdragon 835, מעבד היוקרה של קוואלקום (Qualcomm). כמו כן שניהם יהיו, כמו תמיד, הראשונים שבהם תותקן מערכת ההפעלה החדשה של החברה, כשהפעם זו כמובן אנדרואיד 8, המכונה Oreo.

ההערכות הן שה-XL יציע מסך בגודל של 5.99 אינץ' ברזולוציית 2K, וזאת לעומת 4.97 אינץ' בלבד של המכשיר ה-Pixel 2, שגם יסתפק ברזולוציית FHD.

בנוסף, העיצוב של המכשירים לא יהיה זהה, וזה כנראה מסמל שהפעם יהיו שתי יצרניות בפועל: LG עבור ה-Pixel 2 XL ו-HTC עבור ה-Pixel. כן יש הערכה ששני המכשירים יתמכו בתקן IP68, שמציע עמידות מול אבק וגם אפשרות צלילה למים לעומק של עד מטר וחצי למשך 30 דקות.

עם זאת, מדובר בהערכות, ויש לשער שמכונת ההדלפות תעבוד קשה בשבועיים הקרובים עד להשקה בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים