NessPRO תשווק את פתרונות Accellion לשיתוף תוכן מאובטח בענן

הפתרון של Accellion מאפשר לעובדי ארגונים לטפל בתוכן ארגוני בצורה מאובטחת ● העובד יכול לעבוד באתר החברה או מרחוק, ולשתף את התוכן עם עמיתים או שותפים מחוץ לארגון

עמית ארמוזה, מנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-NessPRO. צילום: יח"צ

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מרחיבה את סל פתרונות הסייבר והחלה לייצג את Accellion. הפתרון של החברה מאפשר שיתוף פעולה מאובטח בתחום התוכן, בענן פרטי והיברידי. נציגות זו הינה נדבך נוסף במגוון הפתרונות של תחום הסייבר ב-NessPRO המספק מענה מקיף למפת האיומים העדכנית.

הפתרונות של Accellion, שהוקמה ב-1999, משרתים למעלה מ-15 מיליון משתמשים ו-2,500 מהתאגידים המובילים בעולם וסוכנויות ממשלתיות, כולל Procter & Gamble ,KPMG, קייזר פרמננטה, Latham & Watkins, רשות ניירות הערך בארצות הברית (SEC), הבורסה של ניו-יורק, משרד האנרגיה האמריקני, נאס"א, הקרן הלאומית למדע בארצות הברית, הסנאט האמריקני וארגונים רבים נוספים.

"ההגנה שמספקת Accellion מבוססת על ארבעה יסודות" אמר יונתן ירון, מנכ"ל Accellion. "הראשון – אנו  מצפינים את התוכן ומוסרים ללקוח את מפתחות ההצפנה. איננו קוראים את התוכן ושומרים על פרטיות הלקוחות. במקביל אנו משתלבים בכל טכנולוגיית סינון, כגון DLP, AV, ATP וכדומה".

היסוד השני, אמר ירון, "הוא governance – אנו יוצרים log ודו"חות של כל הקשר עם העולם שמחוץ לארגון. היסוד השלישי הוא שימושיות – הפתרונות של Accellion אינם מתערבים בתהליכי העבודה של הלקוח. היסוד הרביעי הוא ניטור של כל המכשירים של החברה, כך שללקוח יש פיקוח מלא על מה שיוצא מהארגון".

הפתרון של Accellion מאפשר לעובדי ארגונים לטפל בתוכן ארגוני בצורה מאובטחת. העובד יכול לעבוד באתר החברה או מרחוק, ולשתף את התוכן עם עמיתים או שותפים מחוץ לארגון. התוכן הארגוני ניתן לאחזור, עריכה ושיתוף בצורה מאובטחת. העובדים יכולים לערוך תוכן הנמצא בקבצים מוגבלים, ללא חשש לדליפת נתונים, וללא צורך להוריד את הקובץ מהענן או לשלוח אותו. שותפי התוכן לא יכולים לשתף מסמכים רגישים עם אנשים לא מורשים.

כמו כן ניתן להצפין נתונים ולמחוק נתונים מרחוק. ניתן לקבוע תצורה של הרשאות לשיתוף פעולה המבוססות על פרופיל המשתמש כדי למנוע שיתוף לא מורשה של קבצים ותיקיות עם אנשים מחוץ לחברה, העלולים להוות סיכון אבטחה או הפרת רישיון.

שמירה מקסימלית על מידע רגיש המאוחסן בענן

בנוסף, הפתרון של Accellion מספק אבטחה מירבית לתוכן של הודעות דואר אלקטרוני, הן טקסט והן קבצים מצורפים. כל פעולה של המשתמש נרשמת, וניתן ליצור בקלות דו"חות על מנת לספק נראות מלאה. קיים ניטור שוטף של מסמכים משותפים והמערכת שמה בהסגר (quarantine) מסמכים המכילים נתונים רגישים כדי למנוע דליפת נתונים.

המערכת מאפשרת לאסוף מסמכים ו-metadata, לארכב נתונים רלוונטיים, לשמור לוגים לצרכי ביקורת, ולייצא תוכן בקלות לצוותים משפטיים. כמו כן ניתן לאכוף את המדיניות של הארגון לגבי שמירת תוכן, כדי להבטיח שימור ומחיקה נאותים של מסמכים.

בנוסף, ניתן לאכוף מדיניות גיאוגרפית על מנת להגביל אחסון תוכן במדינות ספציפיות. ניתן להגדיר תפקידים שבהם יש הרשאה לצפיה בלבד בתוכן, כדי למנוע הורדות קבצים, למנוע העברה והדפסה לא מורשית, וכן למשוך קבצים גם לאחר שנשלחו.

"ייצוגה של Accellion בישראל באמצעות NessPRO יאפשר לארגונים ישראלים לשפר במידה ניכרת את אבטחת המידע שלהם בכל הקשור לתכנים המאוחסנים בענן. ארגונים רבים בישראל, כגון מוסדות בריאות, משרדי ממשלה וחברות גדולות, יוכלו להפיק תועלת רבה מפתרונותיה של Accellion", אמר ירון.

"המערכת של Accellion פועלת על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר של הממשל האמריקני בתחום אבטחת המידע – דבר המבטיח שמירה מקסימלית על מידע רגיש המאוחסן בענן".

"למוצרי Accellion יכולת מרשימה לאבטחת מידע בענן הפרטי והציבורי בקרב ארגונים מובילים בחו"ל, כולל כאלו המטפלים במידע רגיש ביותר" אמר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול ב-NessPRO. "המוצרים הם נדבך נוסף וחשוב במערך מוצרי אבטחת המידע שמספקת NessPRO".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים